علی مطهری در پیگیری موضوع رفع حصر به یکسری موفقیت‌هایی دست پیدا کرده است

زیتون– حسین کروبی، خبر داد که علی مطهری، موفق شده که برخی مسئولان جمهوری اسلامی را به دیدار با میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی، مجاب کند.
رهبران اعتراضات پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم، «جنبش سبز»، از ۲۵ بهمن ماه سال ۸۹ در حصر به سر می‌برند.
حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی به روزنامه امید ایرانیان گفت که اگرچه با این دیدار موافقت شده، اما هنوز زمان آن تعیین نشده است.
فرزند مهدی کروبی همچنین تأیید کرد که علی مطهری، نایب رییس مجلس، در پیگیری موضوع حصر «به یکسری موفقیت‌هایی» دست پیدا کرده است.
او در مورد «دستاوردهای» علی مطهری و یا نام یا مسئولیت افرادی که قرار است با رهبران در حصر اعتراضات پس از انتخابات، ملاقات کنند، اشاره‌ای نکرده است.
علی مطهری پیشتر هم برای «رفع حصر» و «محاکمه همه عوامل دخیل در اتفاقات پس انتخابات ریاست جمهوری دهم» تلاش کرده بود.
به گفته حسین کروبی علی مطهری از مجلس نهم به دنبال حل موضوع حصر بود در مجلس دهم هم جدی‌تر این موضوع را دنبال می‌کند و به یک سری نتایجی رسیده اما این نتایج هنوز منجر به دیدار با محصورین نشده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »