آمریکا در واکنش به آزمایش موشکی ایران ۱۵ شخصیت حقیقی و حقوقی ایران را تحریم کرد

زیتون- وزارت خزانه داری آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ۱۳ فرد و ۱۲ نهاد مرتبط با ایران اعلام کرد.
این تحریم‌ها مربوط به ایران است، اما اسامی افراد و سازمان‌های غیر ایرانی نیز در آن وجود دارد. در میان افراد تحریم شده نام پنج ایران شهروند ایران، چهار شهروند لبنان، دو شهروند چین و یک شهروند اماراتی وجود دارد. هشت شرکت ایرانی، سه شرکت چینی، دو شرکت لبنانی و یک شرکت بوسنیایی نیز در لیست تحریم‌ها وجود دارند.
روز گذشته رویترز خبر داده بود که دولت دونالد ترامپ قصد دارد تحریم‌های جدیدی در ارتباط با برنامه موشکی علیه ایران اعمال کند.
یحیی الحاج، عبدالله اصغرزاده، داریان تنی، ابراهیم حسن‌دهقان، فرحات محمدعبدالامیر، محمد مقام، کامبیز رستمی، علی شریفی، کین شینهوا، ریچارد یو، مصطفی زاهدی، قدرت زرگری و کارول ژوو افراد تحریم شده هستند. شرکت‌های ستاره شرقی، آرین دانش، شرکت ساختمانی-تجاری ماهر، شرکت تجاری-انرژی میراژ، شرکت بین‌المللی ام‌کی‌اس، شرکت صادرات واردات نینگبو، داریا افق سبز، داروسازی ریم، رویال پرل مستقر در امارات، زیست تجهیز پویش، شرکت تجاری کاسالینگ وMirage for Waste Management & Environmental Services sarl شرکت‌هایی هستند که در لیست تحریم قرار گرفته‌اند.
پل رایان، رییس مجلس نمایندگان آمریکا و باب کورکر، رییس کمیته روابط خارجی سنا در بیانیه‌ای از این تحریم‌ها استقبال کرده‌اند.
صبح امروز نیز وزارت خزانه داری آمریکا با انتشار اطلاعیه‌ای، فهرست تحریم‌های جدید ایران را اعلام کرده بود. براساس این اطلاعیه، فهرست تجهیزات پزشکی که برای ورود به ایران نیازمند مجوز ویژه هستند، طولانی‌تر شده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »