اخطار «توییتری» ترامپ به ایران

زیتون– دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا، در ۱۲ ساعت گذشته با نوشت سه توییت (از میان ده توییت) ایران را تهدید کرد.
ترامپ در حساب کاربری توییتر خود نوشت: «ایران در حال به زانو در آمدن و فروپاشی بود تا اینکه آمریکا در قالب توافق اتمی به آن جانی دوباره بخشید: با ۱۵۰ میلیارد دلار!»
ترامپ در دوران تبلیغات انتخاباتی نیز با برجام مخالفت کرده و آن را بدترین توافق تاریخ توصیف کرده بود.
رییس‌جمهوری آمریکا در توییت دیگری به موضوع آزمایش موشکی اخیر جمهوری اسلامی اشاره کرد و اخطار مشاور امنیت ملی‌ خود را تکرار کرد: «ایران به خاطر آزمایش موشک بالستیک به طور رسمی تحت نظر قرار گرفته است. باید از آمریکا به خاطر توافق بدی که امضاء کرده است سپاسگزار باشد»
مایکل فلین، مشاور امنیت ملی کابینه دونالد ترامپ در واکنش به انجام آزمایش موشکی اخیر ایران، هشدار داده بود که اقدام‌های به گفته او «تحریک آمیز تهران» هم‌چون «آزمایش‌های موشکی و سیاست‌های ایران در منطقه» زیر ذره‌بین آمریکا است.
ترامپ شب گذشته نیز پیرامون نقش ایران در عراق اظهارنظر کرد. او در توییتی نوشت: «ایران به سرعت در حال به کنترل در آوردن بیشتر و بیشتر عراق است حتی با وجود اینکه آمریکا سه تریلیون دلار در این کشور هدر داده است. واضح است خیلی وقت پیش!»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »