عراق نیز خواستار اقدام متقابل در مورد فرمان جدید ترامپ شد

زیتون- کمیته روابط خارجی پارلمان عراق فرمان دونالد ترامپ درباره منع ورود شهروندان هفت کشور از جمله عراق را به آمریکا «غیرمنصفانه» توصیف کرد و از دولت عراق خواسته‌ تا دست به اقدام متقابل بزند.
کمیته روابط خارجی پارلمان عراق در بیانیه‌ای، این کشور را در «خط مقدم مبارزه علیه تروریسم» دانست و نوشت: «غیرمنصفانه است که با عراقی‌ها بدین گونه برخورد شود.»
مقتدی صدر، روحانی شیعه،‌ نیز در واکنش به فرمان ترامپ گفته است رییس‌جمهوری آمریکا باید پیش از «خارج کردن اقلیت مهاجر از آمریکا، اتباع خود را از عراق خارج کند». او در حساب کاربری توییتر خود نوشت: «اینکه تو وارد عراق و کشورهای دیگر شوی و در مقابل اجازه ندهی اتباع این کشورها به آمریکا سفر کنند، خودخواهی و اقدامی استکباری است.»
حشد الشعبی، نیروهای بسیج مردمی عراق، از مقام‌های دولتی خواست مانع ورود اتباع آمریکا به عراق شوند و شهروندان ایالات متحده را که در عراق هستند اخراج کنند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »