موحدی کرمانی: باید نزدیکترین گزینه به رهبری را برای ریاست‌جمهوری پیدا کنیم

زیتون– محمد‌علی موحدی کرمانی، دبیر کل جامعه روحانیت مبارز، گفت برای انتخابات ریاست‌جمهوری باید «نزدیک‌ترین گزینه به رهبری» را از نظر «ثبات، روحیات، بینش، شجاعت، بی‌اعتنایی به دنیا و ساده‌زیستی و عدل پیدا کنیم.»
موحدی کرمانی در نخستین نشست شوراهای استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت که جست‌وجوی «اصلح» و رای دادن به او «یک وظیفه است و گام برداشتن در این مسیر عبادت محسوب می‌شود.»
به گفته موحدی کرمانی «ممکن است افرادی آدم‌های خوبی باشند اما مقبولیت نداشته و رای نیاورند پس باید همه شرایط را برای رسیدن به گزینه اصلح در نظر گرفت.» او تاکید کرد «نمی‌خواهیم‌ کسی رییس‌ جمهوری شود که نسبت به غارت‌ بیت‌المال بی‌تفاوت باشد» و اضافه کرد که «نمی خواهیم‌ کسی رییس جمهوری شود که نسبت به پول‌های غارت شده بیت‌المال بی‌تفاوت باشد بلکه پول‌ها را به بیت‌المال برگرداند و جلوی سو استفاده‌ها و رانت‌خوارها را بگیرد.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. من فکر می‌کنم به مانند سال ۸۴ نقشه‌های خطرناکی برای انتخابات آتی کشیده‌اند و تعجب نکنید اگر شورای نگهبان روحانی را رد نماید!
    این نظر کوتاه را همچون یک احتمال در نظر بگیرید و نه خبری احیانا از پس پرده سیاست!

  2. احمدی نژاد که ثابت کرده نظرش به نظر رهبری از همه نزدیک تر است ، ارزش های انقلاب را هم زنده کرده و زمینه ساز ظهور امام عصر هم هست ، رئیس جمهور از این مناسب تر ؟!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »