کیروش: از سرمربی‌گری تیم ملی کنار رفتم

زیتون- کارلوس کیروش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، در صفحه فیس‌بوک خود نوشت که جلسه پنج ساعته او با مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، بی‌نتیجه بوده و او از سمت خود کنار رفته است.
کیروش اضافه کرد در این گفت‌وگوها راه‌حلی برای آماده‌سازی تیم ملی پیدا نشد و فدراسیون نیز تایید کرده است که قادر نیست برنامه آماده‌سازی تایید شده برای تیم ملی را اجرایی کند.
کارلوس کیروش هفته گذشته و به دنبال جدال لفظی با برانکو ایوانکوییچ، سرمربی پرسپولیس،‌ بازیکنان ملی‌پوش تیم را به ایران فرستاد. او همراه با کاروان تیم ملی نیز به ایران بازنگشت.
تیم ملی ایران برای اردوی آماده‌سازی رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی در امارات اردو زده بود. قرار بود یک دیدار تدارکاتی میان ایران و مراکش برگزار شد، اما این دیدار در نهایت لغو شد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »