???? آغاز به‌کار «حلزون»، وب‌سایت اختصاصی طنز

زیتون– سایت طنزی با نام «حلزون»  با همراهی تعدای از طنزنویسان و کاریکاتوریست‌های شناخته شدهکار خود را آغاز کرد. ابراهیم نبوی، مانا و توکا نیستانی اعضای شورای سردبیری این سایت هستند.

علاوه بر اعضای سردبیری، بخشی از طنزنویسان و هنرمندان نیز در این سایت حضور دارند. ابراهیم نبوی به زیتون گفت «قرار است مطالب افرادی نظیر آرش سبحانی، نورالدین زرین کلک، محسن نامجو، دنیس آژیری، علیرضا رضایی، شراگیم زند، کیومرث مرزبان، سپیده باستانی و حمید شریف نیز در این سایت منتشر شود.»

این عضو شورای سردبیری حلزون افزود: «در این سایت، علاوه بر انتشار کلیپ‌هایی از گروه‌های موسیقی ایرانی قرار است محسن نامجو یک پادکست هفتگی با عنوان « روزنامه خاطرات …. السلطنه» را به صورت ترکیبی از نمایش رادیویی و موسیقی را در آن منتشر کند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »