حکیمی‌پور: گزارش سازمان بازرسی را به یاشار سلطانی امانت دادم

زیتون- احمد حکیمی‌پور، عضو شورای شهر تهران، با تایید احضار خود به دادسرای فرهنگ و رسانه به عنوان «مطلع»،  درباره سخنان دادستان تهران درباره این‌که او نامه سازمان بازرسی کل کشور را در اختیار یاشار سلطانی قرار داده، گفت این مدارک به شکل «امانت» در اختیار سلطانی بوده است.

img14321305
حکیمی‌پور به ایلنا گفت او یاشار سلطانی را «به عنوان فردی متخصص در حوزه مسایل شهری و شهرداری و نیز انسانی امین و بی‌غرض و با حسن نیت» می‌شناخته و به همین دلیل مدارک مربوط به پرونده واگذاری املاک شهرداری تهران را «به صورت امانت» در اختیار او قرار داد تا «صرفا صحت و سقم آن را بررسی کند».
چند ساعت پیش سایت دادسرای عمومی و انقلاب تهران، به نقل از عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران، نوشت یاشار سلطانی «اعتراف» کرده است گزارش سازمان بازرسی کل کشور از سوی احمد حکیمی‌پور در اختیار او قرار گرفته.
سلطانی بیست و هفتم شهریور ماه بازداشت شد. چند روز پیش از بازداشت معماری نیوز – با سردبیری یاشار سلطانی – اقدام به انتشار گزارشی از سازمان بازرسی کل کشور درباره واگذاری املاک از سوی شهرداری تهران به اشخاص حقیقی و حقوقی کرد. چند روز پس از انتشار این گزارش، معماری‌نیوز فیلتر و سپس از دسترس خارج شد.
حکیمی‌پور در مصاحبه خود اضافه کرد که به عنوان «مطلع» در دادسرا حاضر شده و اضافه کرد «این موضوع عجیبی نیست»، چرا که «از دیگر اعضای شورای شهر تهران هم تحقیقاتی شده است».
عضو شورای شهر تهران گفت از زمان دریافت مدارک مربوط به پرونده واگذاری املاک با رییس شورای شهر تهران، مهدی چمران، نامه‌‌نگاری کرد تا «جلسه‌ای برای این موضوع با حضور شهردار تهران ترتیب دهند که متاسفانه تاکنون هم این اقدام صورت نگرفته است».
حکیمی‌پور همچنین اضافه کرد یاشار سلطانی «سونیتی» نداشته و ابراز امیدواری کرد توضیحات او «به کشف حقیقت در این پرونده کمک کند و وی بتواند به زودی نزد خانواده‌اش بازگردد».
جعفری دولت‌آبادی پیش از این گفته بود با توجه به این‌که مسئولان «هشدار»های لازم را درباره محرمانه بودن گزارش سازمان بازرسی کل کشور به یاشار سلطانی داده بودند، «سوء نیت او محرز است».

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. عضو شورای شهر از مدارک واگذاری اموال شهرداری را به یاشار سلطانی داده است تا صحت و سقم آن را بررسی کند !!
    عجب نمایندگانی داریم در شورای شهر !!!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »