افشای فساد جدید در شهرداری تهران

زیتون- حسین معصوم، مشاور و نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای عالی حفظ حقوق بیت‌المال، خبر از آن داد که شهرداری تهران اقدام به فروش پارک‌ها به برج‌سازها کرده است.
معصوم با اشاره به تشدید «روند تخریب پارک‌های تهران» گفت که شهرداری تهران اخیرا یکی از «پارک‌های منطقه جردن را به برج‌سازان فروخته» و در «سعادت‌آباد هم دیده شده دور بخشی از پارک‌ها دیوارکشی شده» و ساخت و ساز در آن منطقه در حال انجام است.download
مشاور وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد که روش دیگر شهرداری برای درآمدزایی از محل فروش پارک‌ها را «تقسیم آن‌ها به دو بخش، فروش یک بخش و ساخت و ساز در آن» است. او با «نگران کننده» توصیف کردن این روند، گفت: «نگران کننده‌تر این است که مسئولان در شهر تردد می‌کنند و شاهد این اقدامات هستند اما برخوردی صورت نمی‌گیرد.»
نماینده وزیر راه در گفت‌وگو با ایسنا خبر از آن داد که «ارکان وزارت راه و شهرسازی» از «وزیر گرفته تا معاون معماری و شهرسازی و اعضای شورای عالی معماری و حوزه حفظ حقوق بیت‌المال» تاکنون چندین بار درباره عملکرد شهرداری هشدار و تذکر داده‌اند.
معصوم این «عملکرد غیرقانونی شهرداری تهران» را غیرقابل جبران دانست و گفت که با این اقدامات، محیط زیست مردم تهران را تخریب می‌کنند؛ اقدام‌هایی «غیرقانونی» که در «سایه توافق‌ها» انجام می‌شود.
نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای عالی حفظ حقوق بیت‌المال خواستار «برخورد با این مجموعه تخلفات پس از علنی شدن آن شد.» به گفته او نباید هیچ شخص قدرتمندی خودش را «در حاشیه امن احساس کند» زیار تا زمانی که این حاشیه امنیت برای افراد وجود داشته باشد، به طور طبیعی اقدامات محدود کننده در مقابل این «عملکرد غیر قانونی» موثر نخواهد بود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »