حمله سایبری به بعضی مجتمع‌های پتروشیمی تایید شد

زیتون- غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل، حمله سایبری به بعضی از مجتمع‌های پتروشیمی را تایید کرد. مجتمع-پتروشیمی-استان-لرستان-افتتاح-شد
جلالی امروز (شنبه) گفت که در بازرسی‌های سازمان پدافند غیرعامل در یکی از دو مجتمع پتروشیمی ویروس‌هایی که به صورت غیرفعال وجود داشت کشف شده و به‌گفته او اقدام‌های دفاعی لازم در این زمینه انجام شده است.
به گفته رییس سازمان پدافند غیرعامل بررسی‌ها نشان می دهد برخی محصولات صنعتی خریداری شده خارجی حتی زمان نصب هم آلوده بودند و آلودگی صنعتی به صورت نهادینه شده در زیرساخت آن وجود داشته است.
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه با اشاره به حوادث آتش سوزی‌های اخیر در صنعت پتروشیمی اضافه کرد که در این راستا یکی از موضوع های محوری ما تعیین فرمانده و هماهنگ کننده برای مجموعه‌هایی است که دارای بیش از چند منطقه پتروشیمی است.
مرضیه شاهدانی، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی هم به خبرگزاری ایسنا گفت که حملات سایبری به صنایع پتروشیمی، نوعی تهدید بشمار می‌آید.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به همجواری منطقه ماهشهر با خلیج فارس هشدار داد که افراد نفوذی در مناطق جنوبی از داعش یا عربستان وجود دارند که می توانند در مجتمع‌های پتروشیمی ایجاد خطر کنند.
با این‌حال رییس سازمان پدافند غیرعامل حوادث آتش‌سوزی مجتمع‌های پتروشیمی را با حملات سایبری مرتبط ندانست.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. نظر برخی از علما از جمله علامه مصباح مبنی بر وجوب دروغ و تهمت برای تقویت اسلام و منکوب کردن مخالفین چنان کرده است که به حرف مومنین پیرو و نزدیک به این عده از عالمان در هیچ زمینه ای اطمینان نمیتوان کرد ، مثلا بعید نیست که رد یا تائید وجود ویروس هم زمینه سازی باشد برای ضربه زدن به استکبار و معاندین !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »