مستر کارت به ایران رسید

زیتون– بر اساس اعلام وزیر ارتباطات ایران، شرکت پست پس از عقد قرارداد با یکی از شرکت‌های خارجی، اقدام به ارائه کارت‌های اعتباری بین‌المللی می‌کند و این کارت‌ها در بیش از ۲۰۰ کشور جهان که خدمات مستر کارت در آنها ارائه می‌شود، معتبرند. 82091327-70756676
محمود واعظی امروز اعلام کرد که شرکت ملی پست ایران «در چارچوب قوانین تجارت بین‌الملل» قراردادی با یکی از شرکت‌های خارجی برای استفاده از کارت اعتباری بین‌المللی در ایران امضا کرده است.
واعظی به ایرنا گفت این قرارداد را متأثر از فرصت‌هایی است که پس از برجام در زمینه‌هایی مانند پست، مخابرات، زیرساخت و سازمان فناوری فضایی برای همکاری‌های بین‌المللی ایجاد شد.
به گفته او از این پس ایرانیان روزانه تا سقف اعتباری ۱۰ هزار دلار می تواند از مستر کارت استفاده کنند و اکنون این کارت‌ها از سوی شرکت پست در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.
کارت‌های اعتباری به صورت ریالی در شعب پست به فروش می‌رسند. این کارت اعتباری «با هر ارزی قابل تبدیل است» و با استفاده از آنها «مشکلات مردم برای سفرهای خارجی و پرداخت‌های بین‌المللی» تا اندازه‌ای حل می‌شود. همچنین مستر کارت های ارائه شده در ایران شامل طرح‌های طلایی، نقره‌ای و برنزی است و مردم می‌توانند برای خریدهای خارجی به راحتی از آن استفاده کنند.
شرکت سهامی عام ویزا در کالیفرنیا، و شرکت بین‌المللی مسترکارت در نیویورک فعالیت می‌کند، بانک‌ها و مؤسسات مالی بین‌المللی در سراسر جهان، امکان دریافت مجوز صدور کارت‌های اعتباری مستر و ویزا را دارند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »