علم الهدی: این آقای ساده‌لوح می‌گوید «ما با برجام عزت پیدا کردیم»

زیتون– احمد علم‌الهدی٬ امام جمعه مشهد در خطبه های این هفته  نماز جمعه، حسن روحانی را فرد «ساده‌لوحی» خواند که معتقد است ایران به‌‌واسطه توافق اتمی به عزت رسیده است.
حسن روحانی، رییس جمهوری، دوشنبه ۱۱ مرداد، در دفاع از مذاکرات هسته ای گفته بود که برجام برای ایران «عزت آورد»، در حالی که در دوران تحریم‌ها «همواره دست‌مان به سوی دیگران دراز بود.» Slid09
امام جمعه مشهد در واکنش به این سخنان بدون مورد خطاب قرار دادن حسن روحانی، پرسید که برجام «چه عزتی» برای جمهوری اسلامی داشته است؟
به گفته علم‌الهدی، کشور‌های غربی از طریق «برجام» می‌خواهند «ده‌ها و صدها فروشگاه مدلینگ» راه‌اندازی کرده و «جوان ما را منحرف کند.»
او در ادامه خطبه های نماز امروز که توسط ایسنا منتشر شده، افزود که کشور‌های غربی «یک پیچ و مهره از دستگاه الکترونیکی خود را نیز حاضر نیستند به ما بفروشند٬ آن وقت آقای ساده لوحی می‌گوید ما با برجام عزت پیدا کردیم.»
امام جمعه مشهد در ادامه سخنان خود این پرسش‌ها را مطرح کرد که «این که شرکت مدلینگ ایتالیایی بیاید عزت است؟ این را در برجام پیش بردید؟ چرا دستگاه‌های دانش‌بنیان خارجی حاضر نیستند سرمایه‌گذاری کنند؟ این عزت است؟»
علم‌الهدی اضافه کرد: «عزت متعلق به خدا و پیغمبر و مومنان است، این عزت آوردن جنس بنجل مدل خارجی به کشور است یا دشمنی با کفار و مشرکان است و دشمن‌ستیزی و استکبارستیزی است؟»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »