???? روزنامه وطن امروز به دلیل بدهی میلیاردی موقتا تعطیل شد

زیتون–  روزنامه وطن امروز، در اطلاعیه ای اعلام کرد که به دلیل اخلالی که ماموران یکی از نهادها درف رایندکاری ایجادکردند، در روزچهارشنبه ۶ مرداد منتشر نمی شود.

در این اطلاعیه ای آمده است: nTTwj_SD_400x400
به اطلاع می‌رسانیم به دلیل اخلالی که ماموران یکی از نهادها در فرایند کاری روزنامه ایجاد کردند، متاسفانه چاپ وطن امروز برای شماره فردا مورخ ۶ مرداد عملا امکان‌پذیر نیست و روزنامه چهارشنبه منتشر نمی‌شود.

این خبر در حالی از سوی این روزنامه منتشر شده که منابع مطلع به «زیتون» خبر دادند که این روزنامه به دلیل بدهی یک میلیاردی موقتا تعطیل شده است.
این بدهی میلیاردی، روزنامه وطن امروز را تبدیل به بزرگترین بدهکار به روزنامه ایران کرده است ولی از پرداخت بدهی سنگین خود به موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران امتناع می کند.
یک مقام مسئول در روابط عمومی روزنامه ایران امروز به ایرنا گفت: «روزنامه وطن امروز با مدیریت مهرداد بذرپاش که از دولت های نهم و دهم حمایت می کرد در فاصله مهرماه ۸۷ تا آذرماه ۸۹ با امکانات متعلق به روزنامه ایران به چاپ می رسید و هزینه های کاغذ، چاپ و توزیع آن را موسسه ایران پرداخت کرده است.»
به گفته وی درپی توقف این روند،هزینه های چاپ، کاغذ، لیتوگرافی و توزیع روزنامه وطن امروز با قیمت تمام شده محاسبه شد و مسوولان آن روزنامه طی صورتجلسه ای که به امضا رساندند، متعهد به پرداخت بدهی خود شدند. میزان این بدهی بیش از هفت میلیارد ریال است.
اما از آن زمان تاکنون علیرغم تمامی پیگیری ها، مدیریت روزنامه وطن امروز از پرداخت بدهی ها خودداری می کند.
این مقام مسئول در روزنامه ایران به ایرنا خبر داد که به دلیل امتناع گردانندگان وطن امروز از پرداخت این بدهی علیرغم مدارک روشن و آشکار، پرونده به مراجع ذیصلاح ارسال شده است. هرچند علیرغم تایید مدارک و ادعای موسسه ایران، هنوز مسوولان وطن امروز حاضر به پرداخت این بدهی نیستند.
روزنامه وطن امروز در هفته های اخیرعکس، تیتر و مطالب زیادی را به فیش های حقوقی غیرمتعارف و ضرورت بازگرداندن آن ها به بیت المال اختصاص داده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »