رییس سازمان بسیج: اکثر جامعه مخالف تماشای شبکه های ماهواره ای هستند

زیتون- رییس سازمان بسیج ایران در واکنش به سخنان علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت حسن روحانی درباره اصلاح قانون ممنوعیت ماهواره، مدعی شد که اکثریت جامعه مخالف تماشای شبکه های ماهواره ای هستند. 13950503145627978203774
محمد رضا نقدی، رییس سازمان بسیج امروز (یکشنبه) در مراسمی که برای نابود کردن هزاران دیش ماهواره برگزار شد، گفت که در یک نظرسنجی گسترده که توسط سازمان بسیج انجام شده است، حدود ۷۰ درصد مردم برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای را مضر تشخیص داده‌اند. گزارش این مراسم در خبرگزاری تسنیم منتشر شد. در ادامه این مراسم رییس سازمان بسیج اضافه کرد که دیش‌های ماهواره که در این مراسم نابود می‌شوند نیز داوطلبانه توسط صاحبان آنها تحویل داده شده‌اند.
پیشتر علی جنتی، وزیر ارشاد در حاشیه مراسمی درباره استفاده از ماهواره گفت که بخش قابل توجهی از مردم از ماهواره استفاده می‌کنند و بر اساس قانون، متخلف به شمار می‌آیند، از این رو بهترین کار در این زمینه اصلاح قانون استفاده از ماهواره است. به گفته وزیر ارشاد ماهواره هم مثل دیگر پدیده‌های نوین که در ابتدا برای ما عادی نبود و کم‌کم عادی شد، باید پذیرفته شود.
رییس سازمان بسیج در واکنش به این سخنان گفت که مسئولان فرهنگی باید با مردم «صادق» باشند و برای کسب مجدد رای٬ ابزاهای مفسده‌انگیزی چون ماهواره را تبلیغ نکنند.
نقدی با بیان اینکه «دشمن به دنبال فاسد کردن جوان ایرانی» است٬ افزوده «ما باید با مردم صادق باشیم و واقعیت این است که شبکه‌های ماهواره‌ای غالبا مفسده انگیز هستند و اخلاق و فرهنگ جامعه را به انحراف می‌کشند.»
وی «دستاورد اصلی» شبکه‌های ماهواره‌ای را «افزایش طلاق، اعتیاد و ناامنی جامعه» عنوان کرده و از اظهارات علی جنتی٬ وزیر ارشاد مبنی بر ضرورت لغو ممنوعیت ماهواره انتقاد کرده است. resized_607643_457
نقدی افزود ««کسی که در مسند کار فرهنگی قرار می‌گیرد باید با مردم صادق باشد٬ نه این که ببیند مردم چه دوست دارند همان را به کرسی بنشاند.»
وی ادامه داده «آقای وزیر اگر آمار دقیقی در خصوص تاثیرات ماهواره بر ارتقا و تحکیم خانواده‌ها و یا روابط سالم کودکان دارند اعلام کنند تا ما هم بدانیم.»
رییس سازمان بسیج همچنین گفت «ما مسئولان نباید کلاه سر مردم بگذاریم و به خاطر اینکه خودمان را خوب جلوه دهیم ابزار مفسده‌انگیز جامعه را ترویج کنیم تا دوباره مردم به ما رای دهند. صداقت و راست گویی با مردم مهمترین رکن یک مسئول است.»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »