تعیین سقف حقوقی برای مدیران

مدیر عامل بانک‌ ۱۹.۵ میلیون، مدیر عامل شرکت‌ ۱۱ میلیون

زیتون- علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد دولت درباره خبرهای مربوط به تعیین سقف برای حقوق مدیران دولتی، ضمن تایید این اخبار توضیح داد که «تعیین سقف حقوقی مدیران طبق آنچه گفته شد مطرح شده.» download (1)
البته او تاکید کرده که تعین سقف دریافتی مدیران پیشنهاد دولت یا مجلس نبوده؛ «تعیین سقف حقوقی برای مدیران را من به شرکت‌ها ابلاغ کرده‌ام که سقف پرداخت‌ها فعلا محدود شود تا تصمیمات اساسی در زمینه موضوع پرداخت‌ها اتخاذ و اعمال شود.»
او که با خبرگزاری ایسنا مصاحبه می کرد اعلام کرد که برنامه دولت این است که منطبق با شاخص‌های «کارآمدی» و «عدالت»، نظام پرداخت را ساماندهی کند «تا مشکلات نظام پرداخت در کشور حل شود.»
در روزهای گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه حداکثر دریافتی مدیران عامل بانک‌ها ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باشد. همچنین حداکثر دریافتی ماهانه مدیران عامل شرکت‌ها ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان باشد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

تعیین سقف حقوقی برای مدیران

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »