تکذیب عضویت عراقچی در نیروی قدس سپاه

زیتون– یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه کشورمان ادعاهای جواد منصوری از مدیران پیشین وزارت امور خارجه درباره عضویت تعدادی از مسئولان این وزارتخانه از جمله سید عباس عراقچی در نیروی قدس را تکذیب کرد.
جواد منصوری اولین فرمانده کل سپاه پاسداران و سفیر اسبق ایران در چین در گفت‌وگویی با ماهنامه رمز عبور، ادعا کرده بود که سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت خارجه و سفرای ایران در عراق، لبنان و سوریه عضو نیروی (سپاه) قدس هستند.
این منبع آگاه در وزارت امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با فارس، ضمن ابراز تعجب از ادعاهای جواد منصوری از مدیران پیشین وزارت امور خارجه و سفیر اسبق ایران در چین درباره عضویت تعدادی از مسئولان و مقامات این وزارتخانه از جمله سید عباس عراقچی در نیروی قدس، این ادعاها را تکذیب کرد.
وی این ادعاها را بی اساس و خلاف واقعیت برشمرد.
جواد منصوری گفته بود:« بعضی‌ها از جمله آقای عراقچی سابقه نیروی قدس را دارند و نیروی قدس آنها را به وزارت خارجه معرفی کرده است.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »