ابوالفضل قدیانی:از زندان استقبال می‌کنم؛ زندانیان سیاسی سند محکومیت استبداد دینی و علی خامنه‌ای هستند

‍زیتون- ابوالفضل قدیانی، با ارسال متنی به زیتون، از حکم ده سال حبس و احضاریه‌ای جداگانه خبر داد.

اقای زندانی سیاسی سابق، همچون گذشته می‌گوید که در دادگاه‌های انقلاب اسلامی حاضر نمی‌شود چون آن را غیر قانونی می‌داند و تأکید دارد که «برای اجرای حکم غیر قانونی حاضر خواهم شد چرا که « علی‌رغم تمام بیمارهایی که دارم از زندان استقبال می کنم و مشتاقم در زندان کنار و همراه برادران و دوستان عزیزم باشم» و «مبارزان سیاسیِ در زندان را سند محکومیت نظام استبداد دینی و علی خامنه‌ای مستبد خود پرست امروز ایران می دانم»

متن کامل نوشته ابوالفضل قدیانی در ادامه می‌اید.

روز پنجشنبه ۱۴۰۲٫۴٫۸ مطلع شدم یک ابلاغیه و دو احضاریه با فاصله چند روز در سامانه قضایی درج شده‌است.  ابلاغیه حاوی حکم ده ماه حبس به جرم تبلیغ علیه نظام توسط شعبه ۲۸ دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران بدون اسم و امضای رئیس دادگاه غیر قانونی . احضاریه اول مبنی بر حضور در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران «در خصوص شکایت علیه شما مبنی بر تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی» تاریخ حضور ۱۴۰۲٫۴٫۱۲. احضاریه دوم مبنی بر حضور درشعبه ۱۰۲۵ دادگاه کیفری در مجتمع قضائی کارکنان دولت تهران، تاریخ حضور ۱۴۰۲٫۴٫۱۸. «در خصوص شکایت علیه شما مبنی بر نشر اکاذیب در فضای مجازی»، اتهامی که یکی از جرم‌هایی است که دائماً علی خامنه‌ای خود کامه قدرت پرست ایران مشغول ارتکاب آن است اما دادستان دست‌نشانده و گوش به فرمانش به من و امثال من نسبت داده‌است.

همان‌طور که مکرر اعلام کرده‌ام دادگاه‌ها و دادسراهای انقلاب را به استناد ماده ۱۵۶، ۱۷۲ و ۱۷۳ غیر قانونی و آراء صادره از این مراجع نیز غیرقانونی است زیرا به استناد اصل ۱۶۸ قانون اساسی و تبصره ذیل ماده ۲۰ قانون تشکیل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مصوب ۱۳۷۳ و اصلاحی سال ۱۳۸۱ رسیدگی به جرائم سیاسی و مطبوعاتی باید انحصاراً و اختصاصاً در دادگاه‌های دادگستری با حضور هیات‌منصفه واقعی نه حکومتی و به صورت علنی باشد لذا محاکمه و صدور رای و اجرای آن، عملی مجرمانه و فاقد وجاهت قانونی و قابل تعقیب و مجازات است (البته مشروط بر این که دستگاه قضایی مستقلی وجود داشته باشد که در حال حاضر استقلال دستگاه قضایی آرزویی بیش نیست و در نظام جمهوری اسلامی غیر ممکن است که یک دستگاه قضایی مستقل ایجاد شود فقط با برکناری علی خامنه‌ای، خود کامه قدرت پرستِ نظام سرکوبگر جمهوری اسلامی است که دستگاه قضایی مستقل که از ارکان اصلی استقرار دموکراسی و اجرای عدالت است می تواند ایجاد شود و امیدوارم این‌مهم چندان طول نکشد).

بنابراین در دادسرا، دادستانی و دادگاه‌های غیر قانونی و تحت امر نیروهای امنیتی از جمله شعبه ۱۰۲۵ دادگاه کیفری در مجتمع قضائی کارکنان دولت تهران که تمامی آنها تحت فرمان و کنترل مستبد قدرت پرست امروز ایران علی خامنه‌ای هستند حاضر نخواهم شد . علی القاعده برای اجرای حکم بنده را احضار خواهند کرد البته که برای اجرای حکم غیر قانونی حاضر خواهم شد چرا که اولاً علی‌رغم تمام بیمارهایی که دارم از زندان استقبال می کنم و مشتاقم در زندان کنار و همراه برادران و دوستان عزیزم باشم ثانیا مبارزان سیاسیِ در زندان را سند محکومیت نظام استبداد دینی و علی خامنه‌ای مستبد خود پرست امروز ایران می دانم که دشمنی او با ملت ایران بر همگان ثابت شده‌است
ابوالفضل قدیانی

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

5 پاسخ

  1. .
    فائزه هاشمی اصلاح‌طلب نوشت: نباید در انتخابات شرکت کنیم زیرا فاقد رقابت است.

    خانم هاشمی،
    جمهوری اسلامی فقط یکبار در سال ۵۸ برای مجلس خبرگان انتخابات رقابتی برگزار کرد که ابوی‌تان با ابداع ترفند اکثریت مطلق آنرا از رقابت تهی نمود بقیه‌ی انتخاباتها در ۴۴ سال گذشته همگی بین ملتزمین ولایت فقیه بوده که رقابت محسوب نمی‌شود بلکه انتخاب بین بد و بدتر به شمار می‌آید.
    امروز اگر غمی برسد تنگدل مباش، رو شکر گوی مباد که این بد بدتر شود.
    این سرکشی که در سر سرو بلند توست، کی با تو دست کوته ما در کمر شود.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    ۱- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    ۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

  2. .
    علی شکوری‌راد اصلاح‌طلب گفت: دوم خرداد نبود قطعاً به کره‌شمالی دوم تبدیل می‌شدیم.

    آقای شکوری‌راد،
    دوم خرداد حق بزرگی به گردن فرهنگ دارد زیرا با فدا کردن خودش به ملت خدازده فهماند که جمهوری اسلامی مانند همه‌ی انقلابات طول تاریخ اصلاح پذیر نیست و هیچ علاجی جز عبور از نظام وجود ندارد.
    گر همدم منصوری رو لاف اناالحق زن، چون دم زنی از وحدت از دار مترس ای دل.
    جان را چو فدا کردی از تن مکن اندیشه، چون ترک شتر گفتی از بار مترس ای دل.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    ۱- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    ۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

    1. مهدی‌ای در کار نیست که دست تنها انقلاب کند و شما را نجات دهد! این افکار کودکانه را کنار بگذارید و مانند خود آقای قدیانی آستین همت بالا بزنید و کاری کنید.

  3. در اتمسفر تفکر اسلامی هیچ سیستم حکومتی جز استبداد مطلقه ممکن نیست. در این سیستم حاکم در برابر خداوند مسئول است نه مردم،و بنابراین طبیعتا و عملا مسئولیتی هم در برابر بهروزی و پیشرفت جامعه ندارد. البته اگر بتواند باعث ایجاد چنین بهروزی و پیشرفتی شود بهتر است،ولی چنین نیست که اگر نتواند عزل شود مشروط بر این که “شرع انور” را اجرا کرده باشد. حکومت آرمانی علی ابن ابیطالب در این مورد بسیار گویاست. او بدون اتکا به هیچ رضایت مردمی و تنها به صرف خویشاوندی نزدیکتر به پیامبر اسلام مدعی حق حکومت مادام‌العمر بود و با بیعت قاتلان خلیفه سوم نیز به امارت کوفه،نه خلافت سرتاسر سرزمین تحت اشغال مسلمین(در آن زمان اکثریت قاطع این سرزمین‌ها جدیدا اشغال شده و مردم آن اکثرا نامسلمان بودند و طبیعتا رضایتی از سلطه اعراب مسلمان نداشتند) رسید و رسما اعلام کرد حتی کسانی که با او بیعت هم نکرده‌اند حق سر برداشتن از حکومتش را ندارند. مردم کوفه نیز عموما بخاطر سخت‌گیری‌های مذهبی از او ناراضی بودند(او در یکی از خطبه‌های نهج‌البلاغه مردم کوفه را تهدید می‌کند در صورت حاضر نشدن در نماز جماعت دستور تخریب خانه‌هایشان را صادر خواهد کرد. عدم حضور در نماز جماعت نشان قبول نداشتن حاکم که نقش امام جماعت نیز داشت بود).احادیث در موارد حکومتی بسیار است ولی هیچ یک مشروعیت حاکم را منوط به رضایت مردم نکرده‌اند و گاهی برعکس حاکم را از تسلیم به خواستهای “گناه‌آلود” مردم برحذر داشته‌اند.در تاریخ ایران نیز چنین برهه‌هایی از به حکومت رسیدن افراطیون فراوان است(از جمله به قدرت رسیدن امیر مبارزالدین در زمان حافظ). تنها تفاوت این است که این بار برعکس بارهای پیشین این افتضاح در عصر اطلاعات و اینترنت اتفاق افتاده و جای انکار و ماستمالی باقی نمانده است.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

مهدی نصیری چندی قبل در مصاحبه با برنامه شصت دقیقه بی‌بی‌سی فارسی گفت: «اپوزیسیون ایران اگر می‌خواهد موفق شود باید شکاف بین شاهزاده (پهلوی) و (مصطفی) تاج‌زاده را از میان بردارد.» این سخن او گرچه

ادامه »

شورش‌ها، انقلاب‌ها و جنگ‌ها همواره پدیده‌هایی بوده‌اند که در بستر آنها، جنایاتی علیه یک طرف یا هر دو طرف روی می‌داده است و نظامیان

ادامه »

«اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباش پیاله ای بدهش گو دماغ را تر کن» و: «سر بالین فقیهی نومید

ادامه »