کشته شدن یک عضو خانواده پیرفلک و یک پلیس در پی مراسم ۱۰ سالگی کیان

زیتون – گزارش ها حاکی از آن است که پسر عموی ماه‌منیر مولایی‌راد، مادر کیان پیرفلک، روز یک‌شنبه، بیست و یکم خرداد‌ماه، با شلیک مستقیم ماموران پلیس در روستای پرچستان ایذه کشته شده است.

طبق برخی گزارش‌های منتشر شده از رسانه‌های حکومتی، پویا مولایی‌راد در مسیر مزار کیان با ایست نیروهای امنیتی مواجه شده ولی خودروی خود را متوقف نمی‌کند.‏ در نتیجه ماموران خودروی او را به گلوله بسته و او را به شدت مجروح می‌کنند. این جوان ۱۹ ساله پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.

«بی‌بی‌سی فارسی» به نقل از یک منبع مطلع گفت در پی تشنج میان نیروی انتظامی و گروهی از شهروندان، علاوه بر پویا مولایی‌راد ۱۹ ساله یک مامور نیز کشته شده است.

یار محمد رسالتی، دادستان ایذه، اما در روایتی متفاوت گفت:«عصر امروز یک خودرو با هویت مشخص در یکی از مبادی ورودی شهرستان با سرعت و به صورت عمدی به نیروهای مستقر در ایست بازرسی برخورد کرد که یکی از ماموران در صحنه به شهادت رسید.»

به گفته دادستان ایذه پویا مولایی‌راد سپس «با دور زدن و برخورد با یکی از سربازان وظیفه، موجب ایراد صدمات بدنی به این سرباز شد و خود نیز با تیراندازی از سوی ماموران زخمی شد که پس از اعزام به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

«سید جواد ساداتی‌نژاد» حدود ۵۰ سال دارد. یعنی سنی که نه می‌تواند سابقه‌ای در انقلاب داشته باشد، نه در دوران دفاع مقدس. در بیش از نیمی از این سن هم مشغول تحصیل در ایران تا

ادامه »

روراست و صادق است. رُک و راست حرفش را می‌زند. و این نه از سرِ بی‌باکی که بیش‌تر اسلوبِ شخصیتی اوست که نمی‌تواند به

ادامه »

چرا پرداختن به جنبش های اجتماعی زنان  از منظر اقتصادی اهمیت دارد؟ چون توسعه جنبش های اجتماعی زنان مسئله اساسی

ادامه »