احضار پدر و خواهر ابوالفضل آدینه‌زاده

زیتون – خواهر ابوالفضل آدینه‌زاده، یکی از کشته‌شدگان اعتراض‌های سراسری، از احضار پدرش به دادسرا به اتهام «تبلیغ علیه نظام» خبر داد.

مرضیه آدینه‌زاده چهارشنبه، دهم خرداد، با انتشار تصویر احضاریه در اینستاگرام نوشت:«امروز پدرم در حالی که پیگیر رسیدگی به روند پرونده قتل فرزند بی‌گناه خود در دادسرای نظامی بود، بدون اطلاع و حتی ارسال پیامک، با چنین احضاریه‌ای در کارتابل سامانه ثنا خود مواجه شد.»

خانم آدینه‌زاده که خود نیز متهم به «تبلیغ علیه نظام و انتشار عکس مبتذل» است، خطاب به مقامات قضایی گفت:«با چنین اقداماتی نمی‌توانید ما را از دادخواهی خونی که به ناحق ریخته‌اید، باز دارید.»

وی در ادامه از آن‌ها خواست «به‌جای این اقدامات بیهوده، قاتلین جگرگوشه‌شان را معرفی و محاکمه کنند.»

خانم آدینه‌زاده در انتها اعلام کرد به همراه پدرش در روز پنجشنبه به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فاروج مراجعه خواهند کرد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چرا پرداختن به جنبش های اجتماعی زنان  از منظر اقتصادی اهمیت دارد؟ چون توسعه جنبش های اجتماعی زنان مسئله اساسی توسعه پایدار و موزون است و این امر دغدغه کل جامعه است. طرح مسائل زنان

ادامه »

مهدی نصیری چندی قبل در مصاحبه با برنامه شصت دقیقه بی‌بی‌سی فارسی گفت: «اپوزیسیون ایران اگر می‌خواهد موفق شود باید شکاف بین شاهزاده (پهلوی)

ادامه »

شورش‌ها، انقلاب‌ها و جنگ‌ها همواره پدیده‌هایی بوده‌اند که در بستر آنها، جنایاتی علیه یک طرف یا هر دو طرف روی

ادامه »