زندانیان سیاسی زن اوین: سرنگونی از رگ گردن به جمهوری اسلامی نزدیک‌تر است

زیتون – زندانیان سیاسی بند زنان اوین با برگزاری تجمعی در داخل زندان نسبت به افزایش اعدام‌ها توسط جمهوری اسلامی اعتراض کردند.

در جریان این تجمع که بعد از ظهر روز شنبه، سی‌و‌یکم اردیبهشت‌ماه، برگزار شد نرگس محمدی، فعال حقوق بشر، تاکید کرد اعدام مخالفان «پایان بخشیدن به جمهوری اسلامی را به قدرت و مطالبه عمومی مردمی تبدیل خواهد کرد.»

فائزه هاشمی «اعدام و گرفتن جان انسان‌ها در جمهوری اسلامی» را نشانه ترس از مردم دانست و نسرین خضری جوادی تاکید کرد روز محاکمه «تصمیم گیرندگان این جنایات» در دادگاه‌های عادلانه و مردمی فرا خواهد رسید.

شکیلا منفرد، فعال سیاسی زندانی، نیز در این تجمع گفت «اگر امروز اعتراض نکنیم فردا نوبت خودمان است.»

زهره سرو خطاب به سران جمهوری اسلامی گفت:«سرنگونی از رگ گردن به شما نزدیک‌تر است. ما قاطعانه به این حکومت خون‌خوار و زن‌ستیز پایان خواهیم داد.»

بهاره هدایت، گلرخ ایرایی، ویدا ربانی، سپیده قلیان و مهوش شهریاری از دیگر سخنرانان این تجمع بودند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »