علی خامنه‌ای: «نرمش قهرمانانه» همان مفهوم «تقیه» در مذهب تشیع است

زیتون – علی خامنه‌ای می‌گوید «عزت» به معنی استفاده نکردن از تجربه و عملکرد سیاستمداران باسابقه خارجی و تکیه‌ به اصول جمهوری اسلامی است.

رهبر جمهوری اسلامی در دیدار روز شنبه، سی‌ام اردیبهشت، خود با مقامات وزیر و سفیران خارجه با «نفی دیپلماسی التماسی» گفت:«عزت یعنی نفی این‌جور دیپلماسی، نفی چشم دوختن به دست و زبانِ این و آن. این شخصیت پخته‌ی سیاسی قدیمی فلان کشور این‌جوری گفت، این‌جوری قضاوت کرد، آن یکی این‌جوری گفت، این‌جوری اقدام می‌کنند.»

خامنه‌ای همچنین با تکرار دیدگاه خود درباره عبارت «نرمش قهرمانانه» افزود:«انعطاف یک جاهایی لازم است، بایستی انجام بگیرد. انعطاف منافات با اصول ندارد.»

او گفت «نرمش قهرمانانه» همان مفهوم «تقیه» در مذهب تشیع است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. نظری در مورد “خدعه” ندارند؟! چرا نرمش جلوی “دشمنان” مخالفتی با “اصول” ندارد،ولی نرمش جلوی خواسته‌های ملت ایران،از جمله لغو حجاب اجباری و کنار گذاشتن دشمنی با غرب و برگزاری رفراندوم،با اصل توحید مخالف است!! بله البته،چون اساس اسلام بر دروغ است. این “اصول” را آقای خمینی کامل فرمول‌بندی کرده است. یک اصل هم بیشتر نیست. این که حفظ حکومت بر هر اصلی،حتی اصل توحید،مقدم است.یعنی حکومت برای حفظ خود میتواند بتها را در مساجد نصب کند و همه را به پرستش آن مجبور کند و همچنان هم عنوان اسلامی را یدک بکشد!!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت ماهه‌ی لچک به سر،…چشمانِ موربِ زیبایی دارد؛ موهایی لخت و پوستی

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه،

ادامه »