حمایت پدر کیان پیرفلک از مجاهد کورکوری؛ «قاتل را با چشمان خودم دیده‌ام»

زیتون – پدر کیان پیرفلک با انتشار ویدیویی در حمایت از مجاهد کورکوری اعلام کرد قاتل فرزندش را با چشمان خود دیده است.

میثم پیرفلک در این ویدیو که سه‌شنبه، بیست و دوم فروردین، منتشر شد گفت:«من و همسرم با چشم‌های خود دیدیم که نیروهای امنیتی به فرماندهی سردار عیدی علی‌پور به ما شلیک کردند و من را زخمی و پسرم را به قتل رساندند.»

به گزارش «سازمان حقوق بشر ایران» تاکنون بیش از ۱۰ نفر شهادت داده‌اند که نیروهای تحت امر سردار محمد (عیدی) علی‌پور، در تاریخ بیست و پنجم، آبان ۱۴۰۱ خودروی خانواده‌ی پیرفلک را به رگبار بستند.

حساب توییتری «۱۵۰۰ تصویر» نیز به نقل از «شاهدانی که در شب کشته شدن کیان پیرفلک در آنجا حضور داشتند» نوشت «هیچ اثری از مجاهد کورکور در آنجا نبوده است و به چشم دیده‌اند که ماموران کیان را به قتل رساندند.»

آقای پیرفلک همچنین تاکید کرد «هیچ شکایتی از مجاهد و دیگر بچه‌های ایذه نکرده و نخواهد کرد.»

پیش‌تر زینب مولایی راد، مادر کیان، هم اعلان کرده بود مجاهد کورکور را قاتل فرزند خویش نمی داند.

سجاد پیرفلک، عموی کیان، نیز به‌نقل از داوود شاه‌ولی، وکیل این خانواده، اعلام کرده بود که دستگاه قضائی جمهوری اسلامی با «اراده‌ای قوی و جانبدارانه» اصرار دارد قتل کیان را به مجاهد کورکور منتسب کند.

شاه‌ولی پس از موافقت خانواده پیرفلک اکنون وکالت مجاهد کورکور را نیز برعهده دارد.

آنیتا واندنبلد، نماینده پارلمان کانادا، نیز کفالت سیاسی مجاهد را برعهده گرفت و خواستار توقف حکم اعدام او شد.

خانم واندنبلد در توییتر نوشت:«من امروز به بسیاری دیگر از مدافعان حقوق بشر و فعالان ایرانی می‌پیوندم که از ایران می‌خواهند اعدام قریب‌الوقوع مجاهد کورکوری را به اتهامات واهی متوقف کند. من کفیل سیاسی مجاهد کورکوری هستم.»

اواخر اسفند‌ماه گذشته دادگاه انقلاب شهرستان ایذه عباس (مجاهد) کورکوری را به عنوان متهم اصلی در پرونده کیان پیرفلک به اعدام محکوم کرد.

خانواده کورکور می‌گویند مجاهد تحت «فشار» و «شکنجه» مجبور به اعتراف «دروغین» علیه خود شده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. رهبر گفته دیدن واقعی, چشم بصیرت می خواهد که البته همه جمعیت ایران فاقد آن و تنها رهبر و چند نفر خاص هستند که صاحبان اینگونه چشمها هستند ! اگر چشم بصیرت داشتی می دیدی که بچه آت را کور کور کشت ، نه آن کسانی که با چشمهای مادی خودت دیدی !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »