دست‌نوشته های مصطفی تاج‌زاده و سعید مدنی در هجوم نیروهای امنیتی به آن‌ها در زندان ضبط شد

زیتون- برای سومین بار طی ماه گذشته ماموران امنیتی و حفاظت اطلاعات زندان اوین برای تفتیش و بازرسی به اتاق سید مصطفی تاج‌زاده، سعید مدنی، حسین رزاق و محمدرضا جلائی پور یورش بردند.

بنا به اخبار رسیده به‌زیتون ماموران در این تفتیش طولانی و توهین‌آمیز با نقض حقوق شهروندی و بر خلاف نص صریح آیین‌نامه اجرایی سازمان زندان‌ها، دست‌نوشته‌های تاجزاده و مدنی را ضبط و همراه خود بردند.

این چهار زندانی در بند چهار زندان اوین و در اتاقی مجزا از دیگر زندانیان که دائما‌ با هفت دوربین امنیتی رصد می‌شود و با محدودیت کامل تردد نگهداری می‌شوند.

پس از اعلام حمایت سه تن از این فعالان سیاسی از بیانیه میرحسین موسوی درباره برگزاری رفراندوم فشارهای امنیتی به آنها تشدید شده است .

لازم به ذکر است دست‌نوشته‌های سعید مدنی حاصل مطالعات او طی ماه‌های گذشته درباره خشونت‌پرهیزی در جنبش‌های اجتماعی و  دست‌نوشته‌های مصطفی تاجزاده پیش‌نویس گزارش گفتگوهای انتقادی وی با بازجویان سپاه در بند ۲ الف سپاه بوده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »