دست‌نوشته های مصطفی تاج‌زاده و سعید مدنی در هجوم نیروهای امنیتی به آن‌ها در زندان ضبط شد

زیتون- برای سومین بار طی ماه گذشته ماموران امنیتی و حفاظت اطلاعات زندان اوین برای تفتیش و بازرسی به اتاق سید مصطفی تاج‌زاده، سعید مدنی، حسین رزاق و محمدرضا جلائی پور یورش بردند.

بنا به اخبار رسیده به‌زیتون ماموران در این تفتیش طولانی و توهین‌آمیز با نقض حقوق شهروندی و بر خلاف نص صریح آیین‌نامه اجرایی سازمان زندان‌ها، دست‌نوشته‌های تاجزاده و مدنی را ضبط و همراه خود بردند.

این چهار زندانی در بند چهار زندان اوین و در اتاقی مجزا از دیگر زندانیان که دائما‌ با هفت دوربین امنیتی رصد می‌شود و با محدودیت کامل تردد نگهداری می‌شوند.

پس از اعلام حمایت سه تن از این فعالان سیاسی از بیانیه میرحسین موسوی درباره برگزاری رفراندوم فشارهای امنیتی به آنها تشدید شده است .

لازم به ذکر است دست‌نوشته‌های سعید مدنی حاصل مطالعات او طی ماه‌های گذشته درباره خشونت‌پرهیزی در جنبش‌های اجتماعی و  دست‌نوشته‌های مصطفی تاجزاده پیش‌نویس گزارش گفتگوهای انتقادی وی با بازجویان سپاه در بند ۲ الف سپاه بوده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

گسترش درگیری‌های نظامی میان نیروهای نیابتی جمهوری اسلامی با اسرائیل پس از حملات هفتم اکتبر حماس، خاورمیانه را در وضعیتی خطیر قرار داده است. با کشته شدن حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان و پیش

ادامه »

یکی از شبه‌استدلالهایی که طرفداران جمهوری اسلامی (مانند رضا نصری) مدعی استاندارد دوگانه غرب درباره به فروش تسلیحات جنگی به کشورهای دیگر صورت بندی

ادامه »

سخنان اخیر رضا پهلوی در محفل « شورای آمریکایی- اسرائیلی» در شهر واشنگتن حقیقتا تاسف بار و شرم آور بود.

ادامه »