‏روایتی از اعدام‌های دهه ۶۰

کم‌سن‌ترین فرد اعدام شده امرالله کردی‌لو است که هنگام اعدام فقط ۱۱ سال داشته است. الهه محبت هم با ۱۴ سال سن، جوان‌ترین زن اعدام شده محسوب می‌شود. خبر اعدام او بر اساس اطلاعیه دادستانی انقلاب، روز ۱۰ آذر ۱۳۶۰ در روزنامه اطلاعات منتشر شده است.
‏*رادیو فردا

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

3 پاسخ

  1. چه کسانی صحنه گردان اصلی آن سالهای شوم بودند؟ مگر نه آنکه اصلاح طلبان کذائی امروزی و خط امامیهای نقش اصلی را داشتند؟ خاتمی ها، میر حسین موسوی ها، زهرا رهنوردها، تاج زاده ها، بدزاد نبوی ها، کروبیها، ….. آیا در شگفتید که چرا ایرانیان آنجا که فرصت یابند گروه گروه و دسته دسته از دینی که شما ها مدعی آن هستید دست می کشند و به جرگه بی دینان در آمده و یا به مسیحیت می پیوندند؟
    با وام گرفتن از قرآن: اگر تمام درختان جنگلهای دنیا را بتراشند و قلم بسازند و تمام آبهای دریا ها و اقیانوسها را به مرکب تبدیل نمایند کافی نیست جنایتی را که از خمینی منحوس و هم خط هایش سر زده را بر ملا نمود.
    ننگ ابدی بر خمینی جلاد و همکاران خونریزش!
    مرگ بر امپریالیسم امریکا و سگ زنجیریش خامنه ائی مفلوک
    پیروز باد مبارزات خلق قهرمان ایران

    1. مازیار جان مثل اینکه هنوز در دهه شصت موندی .. فعلا که فریاد مرگ بر امپریالیسم امریکا خامنه ای از مال تو بلندتر است. از پوتین خبر نداری؟ چین و روسیه کمونیست خودشان مبارزات خلق قهرمان ایران را به دست گرفتند .. دیگه غصه ات چیه؟

    2. تا وقتی ما جو گیر و غرق احساساتیم و مرگ بر و درود بر می گیم زیاد فرقی نمی کنه چه حکومتی سر کار باشه.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »