هم‌پیمانیِ بیش از ۵۰۰ خانواده‌ دادخواه و کنشگر مدنی با «پیمان دادخواهی» 

زیتون – بیش از ۵۰۰ خانواده‌ دادخواه و کنشگر مدنی تاکنون با امضای «پیمان دادخواهی» همبستگی خود با این سند که خواستار پایان «جنایت علیه بشریت» در ایران است را اعلام کرده‌اند.

تدوین‌کنندگان این پیمان این میزان استقبال را نشان از وجود «زمینه‌ی مناسب برای گسترش و توانمندسازی گفتمان دادخواهی در بزنگاه تاریخی جنبش “زن، زندگی، آزادی” دانسته و افزودند:«اینگونه می‌توان به کارزاری بایسته برای پیشبرد فرجام‌های پیمان دادخواهی دامن زد و به گسترش همبستگی و همراهی امیدوار بود.»

در پیمان دادخواهی که چهارم اسفند با امضای بیش از ۸۰ خانواده‌ دادخواه و کنشگر مدنی منتشر شد بر «لغو مجازات اعدام در ایران، دادخواهی جنایت‌های جمهوری اسلامی و پایان دادن به مصونیت از مجازات برای آمران و عاملان این جنایت‌ها تأکید شده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »