آخرین گزارش‌ها از وضعیت رهبر محصور جنبش سبز

زیتون – پس از حواشی فراوان پیرامون وضعیت سلامتی میرحسین موسوی، دختر آقای موسوی ابتلای او به آنفولانزا و انتقالش را  به بیمارستان تایید کرد.

نرگس موسوی شنبه، سیزدهم اسفند، با بازنشر گزارش سایت «کلمه» دلیل بدحالی پدرش را «تعلل در رسیدگی لازم و ضروری پزشکی به دلیل شرایط حصر» دانست.

زیتون روز گذشته از طریق یک منبع نزدیک به خانواده  خبر یافت که  سطح اکسیژن خون میرحسین موسوی  پایین آمده است.

«انصاف نیوز» نیز در این باره نوشت که میرحسین موسوی «از یک هفته پیش تب بالا و بی حالی شدید داشته، درمان دارویی متناسب بیماری نبوده و تب کنترل نشده و در پی تداوم وضعیت این چند روزه و افزایش نگرانی به بیمارستان منتقل شد.»

این سایت خبری پیش‌تر از ابتلای میرحسین موسوی به بیماری کرونا خبر داده بود که ساعاتی بعد آن را تصحیح کرد.

اولین گزارش درباره بستری شدن آقای موسوی را «ایرنا» جمعه شب منتشر کرد. خبرگزاری رسمی دولت ایران با انتشار عکسی قدیمی از آقای موسوی مدعی شد علت بیماری او معاشرت زیاد بوده است.

ایرنا از قول «یک منبع آگاه درمانی» نوشت «مهمترین عامل انتقال ویروس آنفولانزا در این فصل بی دقتی و عدم رعایت اصول بهداشتی در معاشرت زیاد با افراد مختلف است.»

ایرنا برای اثبات ادعای خود به تصویری قدیمی از میرحسین موسوی و زهرا رهنورد اشاره کرد در آن این زوج محصور در حال تحویل گرفتن غذا از یک پیک بیرون‌بر غذا هستند.

این ادعا در حالی‌ است که در روزهای گذشته و پس از انتشار بیانیه‌ آقای موسوی درباره گذار از جمهوری اسلامی محدودیت‌های اعمال شده علیه او و زهرا رهنورد، همسرش، در حصر خانگی تشدید شده است.

اردشیر امیرارجمند، مشاور ارشد آقای موسوی، از تشدید محدودیت‌های پیشین برای این زوج خبر داد و افزود:«در وضعیتی کاملا ایزوله‌ هستند و محدودیت‌هایی را که آن‌ها دارند زندانیان دیگر ندارند.»

بر این اساس آقای موسوی و خانم رهنورد در این مدت جز با فرزندان و زندان‌بانان خود با کسی ارتباط نداشته‌اند.

به گزارش کلمه، «پیش از این بیماری و سخت‌تر شدن شرایط حصر، طبق نتایج اخرین آزمایشات پزشکی، این دو محصور در صحت و سلامت کامل بوده‌اند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »