میرحسین موسوی به بیمارستان منتقل شد 

زیتون- کانال تلگرامی کلمه از بستری شدن میرحسین موسوی در بیمارستان خبر داد.

میرحسین موسوی در پی ابتلا به انفولانزا و تعلل در رسیدگی لازم و ضروری پزشکی به دلیل شرایط حصر و به دنبال تشدید تب و بی‌حالی، به منظور قرار گرفتن در روند صحیح درمان به بیمارستان منتقل شد.

قابل ذکر است به دنبال محدودیت‌های ایجاد شده پس از بیانیه‌های اخیر زهرا رهنورد و میرحسین موسوی، معاشرت آن دو محصور غیر از فرزندان با ماموران حصر اختر بوده و با ممانعت زندانبان‌ها، ملاقات خانواده درجه یک، مدتی‌ست انجام نشده است.

همچنین پیش از این بیماری و سخت‌تر شدن شرایط حصر، طبق نتایج اخرین آزمایشات پزشکی، این دو محصور در صحت و سلامت کامل بوده‌اند.

ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت، هم با انتشار  یک عکس و به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد که میرحسین موسوی  بعد از ظهر روز جاری (جمعه ۱۲ اسفندماه) به یکی از مراکز درمانی  منتقل شده است.

ایرنا ادعا کرد که علت انتقال میرحسین موسوی بروز برخی علائم از جمله بی‌حالی بوده  و  تشخیص اولیه  نیز ابتلای وی به ویروس فصلی آنفولانزا است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »