خانواده ۲ قربانی پرواز اوکراینی: جمهوری اسلامی دروغ می‌گوید؛ موشک دوم به هواپیما اصابت کرد 

زیتون – خانواده دو تن از قربانیان پرواز اوکراینی می‌گویند مسئولان جمهوری اسلامی درباره نحوه سقوط این هواپیمای مسافربری دروغ گفته‌است.

محسن اسدی‌لاری و زهرا مجد، والدین زینب و محمدحسین، به «اعتماد» گفتند:«دروغ گفتند. موشک دوم اصابت کرده دقیقا به هواپیما. برخلاف آنچه گزارش رسمی ایران گفته و به بدترین جای هواپیما هم خورده است.»

آن‌ها همچنین کیفرخواست صادر شده برای عاملان این حادثه را «غلط» و «ظالمانه» خوانده و افزودند:«کیفرخواست فقط افراد نظامی را دربرمی‌گیرد. در حالی که مسئولان و افراد غیرنظامی دیگری هم هستند؛ از جمله فرمانده نیروی انتظامی سابق که تمام منطقه را به‌ هم‌ ریختند و از جمله اجساد و ابدان مطهر بچه‌های ما را زیر لودر گرفتند. وزیر کشور و سایر مقاماتی که باید آسمان را می‌بستند ولی این‌کار را نکردند.»

مادر این دو جوان قربانی با اشاره به کشته‌شدگان در تظاهرات سراسری به اعتماد گفت:«واقعا من وقتی کیان عزیز را می‌بینم (کیان پیرفلک) نمی‌دانم این‌ بچه‌ها مظلوم‌تر بودند یا بچه‌های من. واقعا نمی‌دانم. خیلی‌های دیگر…واقعا انگار دوباره هی بچه‌های ما کشته می‌شدند…آن مظلومی که در زاهدان کشتند، یک پسر بود، خدانور لجه‌ای.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »