قتل جوان سقزی توسط پلیس به ظن شعارنویسی 

زیتون – به گزارش «هه‌نگاو» نیروهای انتظامی در سقز جوانی را به «اشتباه» کشته و سپس خانواده‌ او را تهدید به سکوت کرده‌اند.

این سازمان حقوق بشری می‌گوید مختار فتحی عصر روز شنبه، بیست و نهم بهمن،‌ «در حالی که با دو دوست دیگر خود داخل اتومبیل بودند» مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

هه‌نگاو به نقل از یک منبع مطلع می‌نویسد:«یک خودرو گشت متعلق به کلانتری ۱۲ سقز، بغل اتومبیلی که مختار فتحی در آن نشسته بود توقف کرده و یکی از نیروهای مسلح پیاده شده و از فاصله دو متری مبادرت به تیراندازی بسوی مختار کرده و در اثر اصابت گلوله به گردنش در دم علائم حیاتی را از دست داده است.»

به گفته این منبع «نهادهای حکومتی اعلام کرده‌اند که گویا مختار فتحی طی شب‌های گذشته شعار نویسی کرده و شناسایی شده است، اما پس از دو ساعت به خانواده‌اش گفته‌اند ما اشتباهی وی را زده‌ایم و آنها را تهدید کرده‌اند که نباید با رسانه‌ها در این مورد حرف بزنند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »