«شورای انقلابی دادخواهان» آغاز به کار کرد 

زیتون – جمعی از خانواده‌های کشته‌شدگان در چهل و چهار سال حکومت جمهوری اسلامی در اطلاعیه‌ای از تأسیس «شورای انقلابی دادخواهان» خبردادند. هدف از تشکیل این نهاد پیگیری «عدالت انتقالی و تاسیس دادگستری مستقل» بیان شده است.

این دادخواهان با ابراز حمایت از «انقلاب دموکراتیک مردم ایران» متعهد شدند تا تمام «توان، امکان و اعتبار خود را برای هماهنگی و همبستگی میان اقشار مختلف ایرانیان» به کار برده «تا روند سرنگونی رژیم خون‌ریز و جنایتکار جمهوری اسلامی تسریع و تسهیل گردد.»

این خانواده‌های داغدار تاکید کردند تنها زمانی می‌توانند در دادگاهی عادلانه دادخواه خون عزیزان‌‌شان باشند «که جمهوری اسلامی در مقابل ملت ایران به زانو افتاده باشد و رهبران آن در جایگاه متهمین به دادگاه‌ها کشانده شوند.»

‎در این اطلاعیه آمده:«ما برای تحقق این هدف دست یاری خود را به سوی تمامی خانواده‌های دادخواه در داخل و خارج کشور، ایرانیان آزادی‌خواه و مبارز و همچنین تمامی رسانه‌ها دراز می‌کنیم.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »