الشرق الاوسط: بازگشت غافلگیرکننده آمریکا به عملیات نظامی مستقیم در ایران 

زیتون – «الشرق الاوسط» می‌گوید هدف از حمله پهپادی هفته گذشته به تاسیسات نظامی وزارت دفاع در اصفهان «بیش از آن که اعلان جنگ باشد ارسال یک پیام بود.»

این روزنامه معتبر جهان عرب می‌نویسد:«مانور‌های هفته گذشته آمریکا و اسرائیل به وضوح علیه ایران و شامل آموزش برای مقابله با تهدیدات هسته‌ای بودند.»

به نوشته شرق الاوسط، ایالات متحده پس از شکست در عملیات آزادسازی کارکنان سفارت آمریکا در تهران در سال ۱۹۸۰ میلادی، از انجام حملات مستقیم اجتناب کرده و در عوض پاسخ از راه دور و انجام حملات انتقام جویانه را برگزیده بود.

این روزنامه در ادامه می‌نویسد:«چهار دهه پس از این وقفه بازگشت به شیوه عملیات نظامی علیه ایران به همان اندازه غافلگیر کننده بود.»

شرق الاوسط می‌نویسد:«آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها از میان تمام گزینه‌هایی که در اختیار داشتند پهپاد‌هایی را برای هدف قرار دادن کارخانه تولید پهپاد در اصفهان انتخاب کردند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »