جمهوری اسلامی هواپیمای حامل همسر و دختر علی دایی را در کیش به زمین نشاند؛ «مگر می‌خواستند تروریست دستگیر کنند؟»

علی دایی در واکنش به پرواز ناتمام همسر و فرزندش به دبی: مگر می‌خواستند تروریست دستگیر کنند؟

زیتون – علی دایی ممنوع‌الخروج بودن همسر و فرزندش را تکذیب کرد و پیاده‌کردن آن‌ها از پرواز دبی را غیرقابل‌باور خواند.

اسطوره فوتبال ایران همچنین شایعه بازداشت خانواده‌اش را رد کرد و افزود:«همسر و دخترم امروز (پنجم دی) از فرودگاه امام خمینی کاملا قانونی سوار هواپیما شدند تا به دوبی بروند اما هواپیمای شرکت ماهان را از دوبی برگرداندند و در کیش به زمین نشاندند و دختر و همسر من را از پرواز پیاده کرده‌اند اما بازداشت نشدند. الان هم پیگیر کارهای آنها هستم تا از کیش به تهران برگردند.»

دایی در ادامه گفت:«واقعا نمی‌دانم دلیل این کارها چیست؟ آیا می‌خواستند تروریست بازداشت کنند؟ چیزهایی در زندگی‌ام می‌بینم که باورش برایم خیلی سخت است.»

تسنیم، رسانه وابسته به سپاه، به نقل از یک منبع آگاه نوشت «همسر علی دایی به دلیل همراهی با اغتشاشات و تحریک به اعتصاب در برهه ۲۴ تا ۲۶ آبان و همچنین ۱۴ تا ۱۶ آذر، با حکم قضایی ممنوع الخروج بوده است.»

این فرد همچنین مقصد خانم دایی را آمریکا اعلام کرده و گفته وی با «اقدامی غیر قانونی» ممنوع‌الخروجی خود را رفع کرده بود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »