تلاش محمود علیزاده طباطبایی برای پذیرفتن وکالت پزشکی که به اعدام محکوم شده؛ قره‌حسنلو بی گناه است

زیتون – سید محمود علیزاده طباطبایی، وکیل دادگستری، با تاکید بر بی‌گناهی حمید قره حسنلو از از تلاش برای پذیرفتن وکالت وی خبر داد.

آقای قره حسنلو، متخصص رادیولوژی، به جرم دست داشتن در کشته شدن یک بسیجی متهم به محاربه و به اعدام محکوم شده است.

به گفته آقای علیزاده طباطبایی و به نقل از خانواده آقای قره حسنلو، در روز حادثه این پزشک متخصص «هرکجا آسیب دیده‌ای می‌دیده، فارغ از اینکه به چه جریانی تعلق دارد به وظیفه پزشکی خود عمل کرده و به او کمک کرده است…آقای دکتر همان روز یک روحانی مجروح را می‌بیند و ایشان را به بیمارستان می‌رساند »

به گفته آقای علیزاده طباطبایی این روحانی حتی درخواست خانواده قره حسنلو برای شهادت در دادگاه را می‌پذیرد ولی در نهایت در دادگاه حاضر نمی شود.

این وکیل دادگستری تاکید کرد آقای قره حسنلو در کشته شدن آن بسیجی «هیچ نقشی نداشته است و فقط زمانی که متوجه شده کسی آسیب دیده برای کمک وارد صحنه شده است. اما ایشان را به اتهام اینکه در این ماجرا نقش داشته درب منزلشان دستگیر کرده اند.»

علیزاده طباطبایی سپس از مراجعه خود به دادگاه انقلاب کرج در روز دوشنبه بیست و یکم آذر، خبر داد و افزود:«گفتند باید برای گرفتن وکالت ایشان به دیوان عالی کشور مراجعه کنید و در دیوان پرونده را مطالعه کنید.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »