واشینگتن پست: جمهوری اسلامی برای ترور و ربودن مخالفان از سارقان و بزهکاران بین المللی استفاده می‌کند 

زیتون – به گزارش واشینگتن پست جمهوری اسلامی برای ترور و ربودن مخالفانش در خارج از کشور از «باندهای سرقت جواهرات و سایر گروه‌های بزهکار» استفاده می کند.

به گفته این روزنامه آمریکایی نیروی قدس و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران صدها هزار دلار برای استخدام «مزدوران اجاره‌ای» پیشنهاد می‌کنند.

واشینگتن پست مقاله روز پنجشنبه، دهم آذر خود را با استناد به «اسناد و مدارک دولتی» موجود در دست نهادهای اطلاعاتی غربی و گفتگو با ۱۵ مقام آگاه تهیه کرده است.

به نوشته این روزنامه، تحرکات جمهوری اسلامی برای «ترور و توطئه‌های ربودن» مخالفانش در دو سال گذشته به میزان قابل توجهی «افزایش» یافته و این مسئله باعث نگرانی مقامات دولت‌های غربی شده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. این عزیزان همکاران دیرینه نظام مقدس هستند به مصداق ” کند همجنس با همجنس پرواز ” . این باندها از تجربیات گرانقدر ولایتمداران بویژه سرداران سپاه هم برخوردار میشوند . در راستای صدور انقلاب شکوهمند اسلامی !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »