دادستان کل کشور: شرایط کنونی بسیار بدتر از دوران جنگ است؛ به دنبال تعطیلی گشت ارشاد نیستیم 

زیتون – محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور روز پنجشنبه دهم آذر شرایط کنونی ایران را بسیار بدتر از دوران جنگ توصیف کرد.

منتظری «جنگ ترکیبی دشمنان» را دلیل اعتراض‌های جاری خواند و افزود دشمن در پی ایجاد «اختلافات در حوزه مذهب و اقوام» است. دادستان کل کشور تحریم‌های اقتصادی را دلیل «بخش زیادی از نابسامانی‌های امروز کشور» دانست.

منتظری در ادامه «کشف حجاب» را یکی از «رنج‌های کنونی» قلمداد کرد وگفت:« مجلس و شورای عالی انقلاب اسلامی در حال کار و مطالعه بر روی مساله حجاب هستند که نتایج آن تا ۱۵ روز آینده مشخص خواهد شد.»

وی همچنین از تدوین و پیش‌نویس لایحه عفاف و حجاب خبر‌داد.

به گفته منتظری «دستگاه قضایی به دنبال تعطیلی پلیس امنیت اجتماعی نیست؛ منتهی بعد از حوادث اخیر دستگاه‌های امنیتی و فرهنگی به دنبال حل مدبرانه‌ای مساله هستند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. این اقا مجتهد البته جامع الشرایط است . حل “مدبرانه ای ” هم اجتهاد حضرت اقا در زبان فارسی است !

  2. تو اصلا کاره‌ای نیستی که بخواهی گشت ارشاد را تعطیل کنی. سر نخ دست شخص اربابت خامنه‌ای است. اوست که شما عروسکهای خیمه شب بازی را سر کار گذاشته تا دستورش را انجام بدهید فحشش را بخورید،تقصیر بر گردنتان بیافتد و قربانی شوید و کنار بروید تا فرد بی‌شخصیت و نوکرصفت تازه‌ای روی کار بیاید و چرخه دوباره تکرار شود. ملت این بار فریب نخورده و ارباب خیمه شب باز را نشانه رفته است. حسابتان پاک است.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »