نماینده مهاباد از «جابه‌جایی فله‌ای و کودتای اداری» دولت در شهرهای کوچک انتقاد کرد 

زیتون – جلال محمودزاده، نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی دولت ابراهیم رییسی را به «کودتای اداری» در شهرهای کوچک متهم کرد.

محمودزاده با بیان این مطلب که دولت رئیسی به شعار «تشکیل دولت فراگیر ملی» خود عمل نکرده، گفت:«جابه‌جایی فله‌ای، دسته‌جمعی و شبانه مدیران در شهرستانها به بهانه گرایش های سیاسی و جناحی در حال اجرا است.»

به گفته محمودزاده این رفتار مسئولان «بعد از انتقادات اینجانب نسبت به نحوه برخورد دولت با مردم معترضان شدت گرفته» و گمان می‌رود «دولت رییسی می‌خواهد تسویه‌حساب سیاسی و تصفیه اداری را در کشور، شهرها و بخش‌های کوچک اجرا کند.»

نماینده مردم مهاباد همچنین خطاب به رییسی و وزیر کشور گفت:« آقایان رییسی و وحیدی! این چه شیوه مدیریت است؟ آیا می‌خواهید در دولت فراگیر ادعایی خود، سرایداران ادارات را نیز عوض کنید؟ آیا کشور فقط متعلق به عده‌ای خاص است؟ آیا دولت می‌خواهد کودتای اداری در کشور، شهرها و بخش‌های کوچک اجرا کند؟»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »