رییس فراکسیون امر به‌معروف: برخی از روحانیون و طلاب از ترس با لباس شخصی تردد می‌کنند 

زیتون – به گفته رییس فراکسیون امر به‌معروف و نهی‌از منکر مجلس «برخی از روحانیون و طلاب از ترس توهین، با لباس شخصی بیرون می‌آیند.»

محمدرضا مبلغی افزود در جریان اعتراض‌های اخیر نگاه‌ها به روحانی‌ها «سنگین‌تر شده‌است».

نماینده کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در واکنش به پدیده «عمامه‌پرانی» لباس روحانیت را لباس پیغمبر خواند و گفت:«همان‌هایی که دم از آزادی میزنند چرا عمامه یک روحانی را می‌پرانند؟ حتی بر اساس همان تعاریف آنها از آزادی هم به موضوع نگاه کنیم باید بگوییم که شما چه کار با لباس یک روحانی چه کار دارید؟ این حرکت زشت و ناپسندیده، نه با عقل نه با منطق و نه با دین و فرهنگ واخلاق همخوانی ندارد و توهین به روحانیت و هر قشری در جامعه هیچ جایگاهی ندارد.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. شاید کسانی که با فقه شیعه آشنایی کافی ندارند،نام قاعده “استلزام” را نشنیده باشند. این قاعده،در واقع مغلطه، توسط آخوندها فراوان به کار میرود. طبق این مغلطه فرد مسلمان در مقام‌ جدل با مخالفان خکد مجاز است از قواعدی که به باور او مورد قبول طرف مقابل است به نفع خود استفاده کند بی آن که اعتقادی به آن قواعد داشته باشد! اینجا هم باصطلاح نماینده مردم کوهدشت از همین قاعده مزورانه استفاده کرده و از مخالفان خواسته بخاطر اعتقاداتشان به “آزادی” به “لباس پیامبر” احترام بگذارند!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »