نوید محمدزاده: هیچ کُردی هرگز از ترس نمرده است؛ سعید آقاخانی: چاله‌های خیابان‌ها با خون مردم پر می‌شود 

زیتون – نوید محمدزاده، بازیگر سرشناس ایرانی، با انتقاد از خشونت حکومت در سرکوب شهرهای کردنشین، خواستار پایان کشتار «کُردها» شد. وی سه شنبه ۱ آذر در پستی اینستاگرامی نوشت:«در طول تاریخ هیچ کُردی هرگز از ترس نمرده است.»

این هنرمند کُرد در پستی دیگر در واکنش به انتقادها به سکوتش درباره اعتراضات جاری، نوشت: «تکلیف از ابتدا روشن بود. مسیر یک‌ طرفه‌ است. طرف مردم، جایی که بهش تعلق دارم.»

سعید آقاخانی نیز در اینستاگرام به سرکوب خونین کردها واکنش نشان داد و نوشت «مگر مردم جز صدا و سینه‌های آماج گلوله چه سلاحی دارند که با توپ و تانک مقابل‌شان صف‌آرایی کرده‌اید؟»

این بازیگر و کارگردان کُرد با انتقاد از سکوت نمایندگان شهرهای کردنشین در مجلس نوشت: «چاله‌های خیابان‌ها با خون مردم پر می‌شود… لعنت خدا بر شما که انگار دهان‌تان را کاه‌گل گرفته‌اند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »