مجید توکلی: اراده‌ای برای آزاد کردنم وجود ندارد؛ حسین رونقی در بیمارستان با خانواده دیدار کرد 

زیتون– پس از ۱۰ روز بی‌خبری مطلق خانواده از وضعیت مجید توکلی، مریم تابنده همسر این زندانی سیاسی، شامگاه گذشته با انتشار توییتی از تماس تلفنی او خبر داد و این‌که او گفته است که اراده‌ای برای آزاد کردنش وجود ندارد.

مجید توکلی خبر داده است که روز یک‌شنبه ۲۲ آبان او را به زندان تهران بزرگ انتقال داده‌اند و حالش خوب است و فقط کوفتگی ناشی از ضرب و شتم دارد.

خانم تابنده پیش‌تر به خبرگزاری امتداد گفته بود که چند نفر از هم‌بندی‌های مجید توکلی پس از آزاد شدن‌شان به خانواده‌ی او خبر داده‌اند که او مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

مریم تابنده در این گفت‌وگو اعلام کرد: «آن‌ها به ما گفتند که ظاهرا زندانبان فحاشی کرده و از آن جا که حقی برای این کار نداشته، مجید هم به این مسئله اعتراض کرده و پس از این اتفاق، ظاهرا مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. از همان زمان هم به انفرادی منتقل شده و هم‌بندی‌های او در بند ۲۴۱، این انفرادی به مدت یک یا دو روز ادامه داشته و پس از آن دیگر هیچ خبری از مجید نداریم.»

گزارش‌ها و تصاویر انتشار یافته در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آن است که پدر و مادر حسین رونقی پس از روزها بی خبری از وضعیت او، امروز دوشنبه ۲۳ آبان موفق شدند با پسر بیمار و زندانی خود در بیمارستان ملاقات کنند.

مدیر خبرگزاری میزان، وابسته به قوه‌ی قضائیه، امروز تصویری از حسین رونقی روی تخت بیمارستان و در حال ملاقات با مادرش منتشر کرد که در آن مشخص نیست که آیا پای این زندانی سیاسی به تخت زنجیر شده است یا نه.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »