مولوی عبدالحمید: حرف آحاد ملت را بشنوید؛ ما دشمن نیستیم، خیرخواه همه هستیم 

زیتون– مولوی عبدالحمید، امام جمعه‌ی اهل سنت زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه‌ی امروز ضمن خطاب قرار دادن هر سه گروه نیروهای امنیتی و نظامی، معترضین و نمایندگان مجلس گفت: «ما دشمن نیستیم. ما خیرخواه همه هستیم. متاسفانه به حرف‌ها توجه نشده است که این مشکلات وجود دارد.»

او از نیروهای امنیتی و نظامی به عنوان «فرزندان همین مردم» خواست با زنان مهربانانه و با دانشجویان و دانشگاهیان با خوبی برخورد کنند و حرف دانشجویان و اساتید دانشگاه و حرف آحاد ملت را بشنوند و به سمت مردم گلوله شلیک نکنند.

عبدالحمید با یادآوری این‌که «اعتراضات باید سالم باشد»، معترضین را نیز خطاب قرار داد و گفت: «مغازه‌ای را تخریب نکنید. بانکی را تخریب نکنید. نیروهای مسلح را با سنگ نزنید و با نیروهای مسلح درگیر نشوید و آن‌ها هم نباید با شما درگیر شوند.»

امام جمعه‌ی اهل سنت از بیانیه‌ی تند نمایندگان مجلس علیه معترضین ابراز شگفتی کرد و خطاب به این نمایندگان گفت: «مجلس خانه‌ی ملت است. نمایندگان نماینده‌ی مردم هستند. باید حرف مردم را بشنوید. باید از مردم دفاع کنید که به سمت آن‌ها گلوله‌ی جنگی شلیک نشود.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

«اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباش پیاله ای بدهش گو دماغ را تر کن» و: «سر بالین فقیهی نومید کوزه‌ای دیدم لبریز سوال/… من قطاری دیدم فقه می‌برد و چه سنگین می‌رفت» به یادگار

ادامه »

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز

ادامه »