دستیار نظامی رهبر ایران کشورهای جنوب خلیج فارس را تهدید کرد: بین امنیت خود و رسانه‌های‌تان یکی را انتخاب کنید

زیتون– یحیی رحیم صفوی دستیار نظامی رهبر جمهوری اسلامی هشدار داده که اگر کشورهای جنوب خلیج فارس در مسائل ایران دخالت کنند، تاوان خواهند داد و خطاب به این کشورها گفته است که بین امنیت خود و رسانه‌هایشان یکی را انتخاب کنند.

او در مراسمی که امروز به مناسبت یازدهمین سالگرد کشته شدن حسن تهرانی مقدم، فرمانده‌ی سابق سازمان جهاد خودکفایی سپاه پاسداران برگزار شد، با صحرانشین خواندنِ کشورهای جنوب خلیج فارس و بدون آن‌که شواهدی ارائه دهد، این کشورها را به استفاده از جاسوس برای نفوذ در ایران متهم کرد.

یحیی رحیم صفوی در این مراسم، کشورهای جنوب خلیج فارس را کشورهایی ضعیف نامید و خطاب به آنها گفت: «بدانید که آمریکایی‌ها در موقع خطر از شما حمایت نمی‌کنند، همان‌طور که از شاه ایران حمایت نکردند».

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »