مقابله پلیس با آب بازی در کرج و دستگیری عامل فراخوان

زیتون– خبرگزاری بسیج نیوز امروز نوشت:« میتینگ هنجارشکنانه آب بازی مختلط در کرج» با مداخله ماموران پلیس به هم خورده است. همچنین به گفته این وب سایت یک نفر به اتهام فراخوان دادن برای این آب بازی دستگیر شد.
قرار این آب بازی در شبکه‌های اجتماعی گذاشته شده بود. سایت محلی اخبار کرج به نام طنین شهرهم خبر بازداشت عامل فراخوان مینینگ آب بازی را تایید کرد.
خبرگزاری بسیج در این رابطه افزود:« علیرغم دستگیری عامل فراخوان مینینگ آب بازی در کرج، عده ای از جوانان، با حضور در بوستان ایران زمین کرج، تصمیم به تجمع و انجام آب بازی مختلط داشتند که با اقدام قاطع نیروی انتظامی نافرجام ماند. متأسفانه ایادی فرصت طلب و هنجار شکن ناتوی فرهنگی و اجتماعی در جنگ نرم از طریق شبکه های اجتماعی موبایلی و غیر موبایلی و با سوء استفاده از جذابیتهای این فضا و غفلت خانواده ها، به طور مداوم دست به فراخوان‌های غیرقانونی زده و موجب ایجاد ناهنجاری و تنش در شهرهای استان می شوند.»
photo_2016-06-08_09-50-14 روز گذشته نیز قراری در تهران با دخالت پلیس نا تمام ماند. گروهی از دختران و پسران دبیرستانی به واسطه شبکه های اجتماعی قرار گذاشته بودند که پس از پایان آخرین امتحان در پردیس سینمایی کوروش جمع شوند. تعداد زیاد شرکت کنندگان این «میتینگ» به اندازه ای زیاد بود که باعث نگرانی بخش امنیت این مرکز خرید و باعث درگیری پلیس با شرکت کنندگان در آن شد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »