خامنه‌ای: اطلاعیه‌ی مشترک وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه حاوی کشفیات مهمی بود 

زیتون– آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار امروز، چهارشنبه ۱۱ آبان، با جمعی از دانش‌آموزان گفت: «اطلاعیه‌ی مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره‌ی اغتشاش‌ها حاوی اطلاعات و کشفیات مهمی بود و نشان می‌دهد دشمن برای تهران و شهرهای بزرگ و کوچک برنامه‌ریزی کرده بود و طراحی داشت.»

اشاره رهبر جمهوری اسلامی به بیانیه‌ مشترکی است که در روزهای گذشته از سوی سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی درباره اعتراضات اخیر منتشر شده بود.

او نقش آشکاری برای آمریکا در اعتراضات اخیر قائل شد و حضور برخی نوجوانان و جوانان در کف میدان را ظاهر قضیه دانست و افزود: «البته دستگاه‌های اطلاعاتی به این موضوع توجه دارند و هوشیار هستند. طرح و برنامه هم این است که شاید بتوانند کاری کنند تا عقیده‌ی ملت ایران همانند عقیده‌ی سران انگلیس و آمریکا شود و ملت را همراه خود کنند اما ملت ایران واقعاً بر دهان آنها زد و از این پس هم خواهد زد.»

خامنه‌ای در سخنرانی امروز که در جمع تعدادی از دانش‌آموزان منتخب و در آستانه روز دانش‌آموز برگزار می‌شد، همچنین از کسانی یاد کرد که به عقیده‌ی او با طراحی و نقشه وارد میدان شده‌اند و با دستگاه‌های خارجی مرتبط هستند. او گفت: «این افراد مرتکب جنایت شدند. این موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه شود.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »