برادر فرشته احمدی: خواهر من به دست جمهوری اسلامی به شهادت رسیده است 

زیتون– ابراهیم احمدی، برادر فرشته احمدی، زن جوان مهابادی که به ضرب گلوله کشته شد، با انتشار پیامی ویدیویی اعلام کرد که «خواهر من به دست جمهوری اسلامی به شهادت رسیده است.»

او می‌گوید خواهرش در زمان قتل روی پشت‌بام خانه‌ای بوده که برخلاف ادعاهایی که هم‌اکنون مطرح می‌شود، در اطراف آن خانه تجمع بزرگی برپا بوده است.

برادر فرشته احمدی که در این ویدیو در کنار پدرش نشسته، همچنین اعلام کرد  که شکایت نکرده‌اند و نخواهند کرد، بلکه شکایتشان را نزد خدا خواهند برد.

او همچنین این ادعای رییس دادگستری آذربایجان غربی را که گلوله از داخل منزل فرشته احمدی شلیک شده رد و تصریح کرد که خواهرش به ضرب گلوله‌ی جمهوری اسلامی کشته شده است.

منابعی به بی بی سی فارسی اطلاع داده‌اند که روز دهم آبان، دادستان استان آذربایجان غربی بە دیدار خانوادە‌های کشتە شدگان شهر مهاباد رفته است و از آنها خواستە کە علیە احزاب کرد مخالف جمهوری اسلامی شکایت و اعلام کنند کە فرزندانشان توسط این احزاب کشتە شدەاند نە نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی.

عکسی از دختر خردسال فرشته احمدی که دست بر خاک مزار او می‌کشد و گریه می‌کند، واکنش‌های بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »