انتشار فیلمی از شکنجه و بازجویی توماج صالحی از سوی صدا و سیما؛ اقبال اقبالی : توماج در حین دستگیری آسیب دیده است

زیتون– اقبال اقبالی، دایی توماج صالحی به بی بی سی فارسی گفت که توماج و دوستانش حین درگیری با بازداشت‌کنندگان‌شان آسیب دیده‌اند.

او اضافه کرد که توماج صالحی در حالی‌که شلوارک به پا داشته دستگیر شده است و حتی لباسی به همراه ندارد. به گفته‌ی او یکی از مسئولان زندان دستگرد خبر داده که توماج در بند الف اطلاعات به سر می‌برد و اجازه نداده‌اند که لباس و پولی به دست او برسانند.

اقبالی ضمن ابراز نگرانی شدید درباره‌ی وضعیت توماج و دوستان او، درخواست آزادی او را در پیوند با «آزادی همه‌ی زندانیان سیاسی، آزادی زنان، شعار زن، زندگی، آزادگی و آزادی از یوغ استبداد دینی» برشمرد.

در گزارش‌ها آمده است که برای دستگیری توماج و دوستانش ۷۰ نفر وارد روستای محل اقامت او شده، دوربین‌ها را از جا درآورده و با ضرب و شتم آنها را بازداشت کرده‌اند.

انتشار فیلم کوتاهی از توماج صالحی از سوی صدا و سیما نشان می‌دهد که او آسیب دیده و  ذیل بازجویی و شکنجه و تلاش برای اعتراف گیری از سوی ماموران قرار دارد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت ماهه‌ی لچک به سر،…چشمانِ موربِ زیبایی دارد؛ موهایی لخت و پوستی

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه،

ادامه »