رضا حقیقت‌نژاد، روزنامه‌نگار برجسته، در سن ۴۵ سالگی در آلمان درگذشت

«رضا حقیقت‌نژاد» روزنامه‌‌نگار  برجسته، امروز دوشنبه ۲۵مهرماه۱۴۰۱، در سن ۴۵ سالگی، پس از ماه‌ها مبارزه با بیماری سرطان، در آلمان درگذشت.

رضا حقیقت‌نژاد ابتدا در رشته علوم آزمایشگاهی تحصیل کرده بود، اما علاقه فراوان او به نوشتن و روزنامه‌نگاری باعث شد، تحصیلات در این رشته را کنار بگذارد. او دوباره در کنکور شرکت و در رشته روزنامه‌نگاری تحصیل کرد. حقیقت‌نژاد، کار خود را با نشریات محلی آغاز کرد. مجله «خاتم» که در شهر یزد منتشر می‌شد یکی از اولین نشریاتی بود که حقیقت‌نژاد در آن کار کرد. او در تهران، مدتی در روزنامه «تهران امروز»، و سپس در روزنامه «هفت صبح» به فعالیت روزنامه‌نگاری پرداخت.

شرایط سیاسی و سخت روزنامه‌نگاران در ایران، او را چون بسیاری از اهالی رسانه ناچار به مهاجرت کرد. در خارج از ایران با رسانه‌های «جرس» و «ایران‌وایر» همکاری کرد و از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ سردبیری «ایران‌وایر» را به عهده داشت. او از سال ۱۳۹۸ به «رادیو فردا» پیوست.

رضا از شش ماه گذشته با بیماری سرطان دست به گریبان بود و معالجات خود را در پراگ و اخیراً برلین پی می‌گرفت، اما حتی این بیماری سخت هم باعث نشد، لحظه‌ای از رویدادهای ایران غافل باشد.
زیتون درگذشت رضا حقیقت‌نژاد را به خانواده، بازماندگان و جامعه روزنامه‌نگاری تسلیت می‌گوید.

*ایران‌وایر* رادیو فردا

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »