اعتراض دادستان سیستان و بلوچستان به برگزاری جشنواره اقوام در دانشگاه

زیتون– پخش چند کلیپ از نمایشگاه اقوام در دانشگاه سیستان و بلوچستان حاشیه ساز شد.

انتشار این تصاویر بهانه ای شد تا دادستان این استان به موضوع ورود کند.
حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس برگزاری چنین جشنی را «قرتی بازی فرنگی خواند» و به میزان گفت:« منتظر هستیم تا رییس دانشگاه به کشور بازگردد و جلسه ای را با حضور وی در خصوص برگزاری این مراسم شرم آور برگزار کنیم و امیدواریم رییس دانشگاه بتواند اقدامات لازم را در این زمینه به عمل بیاورد.»
او در ادامه با بیان اینکه فیلم این مراسم به دستش رسیده و آن را دیده مدعی شد:« در این مراسم عده ای از دانشجویان شروع به رقصیدن می کنند البته رقص آنها رقص محلی نیست.»
محمد مرزیه دادستان عمومی و انقلاب این استان نیز از ورود دادستانی به این موضوع خبر داد و افزود:« گزارش این اتفاق به دست ما رسیده است و پیگیری‌های لازم در حال انجام است.»
هفته گذشته ویدئویی منتشر شده که گفته می‌شود از مراسمی در دانشگاه سیستان و بلوچستان گرفته شده است. در این ویدئو عده‌ای روی صحنه می‌رقصند و برخی از حاضران نیز در میان شرکت‌کنندگان در حال رقصیدن دیده می‌شوند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »