بیانیه 255 نفر از نمایندگان مجلس دهم

از اینکه سالیانه ما را به حضور می پذیرید سپاسگزاریم

زیتون– ۲۵۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رهبر جمهوری اسلامی،  ضمن تشکر از«رهنمودهای گرانسنگ و ارزشمند اخیر» ، آمادگی خود را برای اجرای منویات رهبری اعلام کردند.

در این بیانیه که در  وب سایت «خانه ملت» منتشر شده است، نمایندگان همچنین از اینکه رهبری آن ها را سالیانه به حضور می پذیرد، تشکر کرده اند.

غلامرضا کاتب در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۱۸ خرداد) مجلس شورای اسلامی، این بیانیه را در صحن مجلس قرائت کرد.

متن کامل  بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای

سلام علیکم

از اینکه حضرتعالی به نمایندگان دوره دهم مجلس شورای اسلامی رهنمودهای گرانسنگ و ارزشمندی ارائه فرمودید، سپاسگزاریم. مطالب منسجم و متقن حضرتعالی، تذکرات اخلاقی به نمایندگان و تاکید بر جایگاه مجلس و حفظ اقتدار و نقش نظارتی مجلس موجب تلاش حداکثری نمایندگان برای حفظ موقعیت و منزلت این نهاد مقدس خواهد شد.

ان شاءالله مجلس دهم با عزم و روحیه انقلابی و با اولویت دادن به قانون برنامه ششم توسعه و توجه عملیاتی به موضوع اقتصاد مقاومتی به عنوان مهمترین مطالبات نظام، اهتمام لازم را خواهد داشت. از دیگر اولویت های جدی نمایندگان، روان سازی قوانین مرتبط با اشتغال پایدار برای جوانان ایران اسلامی خواهد بود.

رویکرد ویژه به مطالب فرهنگی معظم له به عنوان اصلی ترین زیرساخت موضوعات اجتماعی و اقتصادی، موجب می شود نمایندگان دوره دهم مجلس شورای اسلامی با دقت و صیانت بیشتر مسائل فرهنگی کشور را پیگیری کنند. همچنین مواضع قاطع، مستحکم و ایستادگی در برابر زورگویی های استکبار جهانی به سردمداری آمریکا را خواهند داشت.
در خاتمه ضمن سپاس و تشکر از اینکه سالیانه ما را به حضور می پذیرید اعلام می داریم که بر اساس اعتقاد قلبی به نظام ولایی و مبتنی بر قانون اساسی، مسئولیت های مجلس شورای اسلامی را از شئون ولایت دانسته و خود را تابع نایب امام زمان (عج) می دانیم.

 

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

بیانیه 255 نفر از نمایندگان مجلس دهم

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »