یک نماینده مجلس: برادر زن وزیر جهاد کشاورزی به دلیل مسائل مالی بازداشت شده است 

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد که برادر زن وزیر جهاد کشاورزی به دلیل مسائل مالی بازداشت شده است

محمد صفایی دلوئی نماینده گناباد و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید به خاطر عملکرد حراست وزارت جهاد کشاورزی با وزیر اطلاعات هم صحبت کرده است. به گفته صفایی، مدیر حراست برادر زن وزیر است و از این دست انتصابات در وزارت جهاد انجام شده است.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به ناکارآمدی‌ها در این وزارتخانه اشاره کرد و گفت: طی این یک سال ما شاهد انحرافاتی در حوزه فعالیت وزارت جهاد کشاورزی بودیم. در حوزه کار این وزارتخانه تخلفات متعددی از جمله کوتاژ صوری سامانه بازارگاه رخ داد که به صورت غیرمناقصه شرکتی انتخاب و در صداوسیما هم بولد و برجسته می‌شود و ارزش افزوده‌ای پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار در سامانه بازارگاه کوتاژ تقلبی ثبت کردند که چیزی حدود ۵۰۰ هزار تن کوتاژ تقلبی را شامل می‌شد و حدود ۱۱۰۰ میلیارد کالایی را به مرغداران فروختند که کالای آن وجود نداشت و هنوز مرغداران ما مطالبه آن را دارند. سیستم جهاد کشاورزی هم به این مطالبات تولیدکنندگان پاسخگو نیست.

صفایی به بازداشت‌های اخیر تیم جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: اخیراً خبر رسید که برخی معاونان مدتی بازداشت شدند و یک نفر هم که قصد افشاگری داشت، عزل شد و یکی با دکترای جغرافیا را به یونسکو فرستادند که مرتبط با تخصص ایشان نبود. یعنی به ایشان رانتی دادند که سکوت کند. ضمنا چندی پیش هم برادر خانم دیگر آقای وزیر به خاطر مسائل مالی بازداشت شد. 


*رویداد ۲۴

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »