بخشی از طرح صیانت به تصویب شورای عالی فضای مجازی رسید 

بخشی از طرح صیانت به تصویب شورای عالی فضای مجازی رسید مصوبه‌ای با عنوان «شرح وظایف، اختیارات و ترکیب اعضای کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی کشور» توسط شورای عالی فضای مجازی برای اجرا ابلاغ شد که براساس آن «کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی» تشکیل خواهد شد.

D6-IraniCard
ساعاتی پیش تصاویر متنی در فضای مجازی منتشر و دست به دست شد که از محتوای مصوبه‌ای توسط شورای عالی فضای مجازی مبنی بر تشکیل کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی خبر می‌داد. این تصاویر و توییت محمد کشوری، کارشناس فضای مجازی، بار دیگر بیم نزدیک‌تر شدن به تصویب و اجرای طرح صیانت را در میان کاربران ایجاد کرد.

طبق متن منتشرشده، بخشی از طرح تنظیم‌گری که نسخه نهایی طرح صیانت بود، امروز (پانزدهم شهریور) به تصویب شورای عالی فضای مجازی رسیده است. این مصوبه که با نام «شرح وظایف، اختیارات و ترکیب اعضای کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی کشور» به کلیه وزارتخانه‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی و مؤسسات و نهادهای عمومی غیر دولتی ابلاغ شده، سه ماده از ماده ۲۲ طرح تنظیم‌گری است که در آن اعضا و اختیارات کمیسیون عالی تنظیم مقررات مشخص شده است.
*زومیت

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »